“Hari Ini Saya Henti Terima Semua Rawatan, Kerana Ramai Ingin Saya Mati”

Hiburan

“Hari Ini Saya Henti Terima Semua Rawatan, Kerana Ramai Ingin Saya Mati”

Penyakit kanser sel kelenjar yang dihidapi oleh penyanyi Elyana kini semakin serius. Sudah memasuki tahap empat, Elyana memberitahu sel kanser sudah merebak ke tulang belakang dan dia berkemungkinan akan lumpuh jika tidak dirawat. Justeru semakin ramai memberi sokongan moral dan berdoa buat nya, namun masih ada segelintir Netizen yang seolah-olah sudah terjamin tempat di syurga mengeluarkan kata-kata yang mengguris hati.

Advertisement

Dek kerana komen seorang Netizen yang kasar, Elyana mengatakan tidak akan memaafkan pengguna Instagram itu dan akan berhenti mendapatkan rawatan untuk penyakitnya.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.



Elyana menulis IG Stories tersebut setelah memberi reaksi kepada pengguna Instagram yang menyuruhnya membuang gambar-gambar lama.

Ironinya di profil pengguna Instagram itu, dia menulis ‘be nice to other’.

Elyana kini didapati telah menyahaktifkan akaun Instagramnya. – beautifulnara.com

Sumber: @dylawok

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

92 Comments

  1. indu bajik

    October 29, 2018 at 9:17 am

    I think its time for Elyana to deactivated all of her social media and focus on her health. Set the priority right.

  2. unknown

    October 29, 2018 at 9:14 am

    eh2 rajin pulak ko melayan media sosial..

  3. Kak long

    October 29, 2018 at 9:12 am

    Semoga Elyana kuat kan semangat.. tambahkan amal ibadah.. lebih dekatkan diri pada Allah. Elyana sebenarnya beruntung kerana menjadi insan terpilih.. jangan kisahkan komen yang tak mendatangkan apa2 faedah pun. Jadikan contoh Ardell Aryana. Beliau lebih tenang kerana banyak mendekatkan diri pada Allah. x kira sakit atau tak.. dekatkan diri pada Allah itu lebih baik. Be strong Elyana..

  4. d

    October 29, 2018 at 8:56 am

    bila hidup dipengaruhi socmed

  5. wina

    October 29, 2018 at 8:22 am

    Ade sorg ladyboss kt opis aku yg dh melepasi separuh abad, masih x mahu menutup aurat. Tp bese laa kt sykt corporate, nobody judge anybody, ko nk pkai ape pon itu hal kau. Smpai satu masa dia disahkan cancer stage 3. Lps tu pegi buat rwtn chemo, masa tu byk rambut dia gugur. Lps habis cuti, dia kembali ke pjbt dgn imej baru, bertudung cantik. sesuai laa dgn umur senja. Ye laa.. xkan nk dtg keje dgn kepala botak plak.

    lady boss ni baikkkkkkkkk sgt orgnya cuma mgkin bab perintah Allah tu dia buat remeh. And bg aku, Allah syg dia, sbb tu Allah letak dia dlm condition mcm tu yg force dia utk menutup aurat. Nk bg dia peluang utk perbetulkan hidup dia sbb syglah org sebaik dia, kalau dijemput Allah dlm keadaan yg mungkin Allah murka. Anyway, dgn rwtn berterusan dan jaga pemakanan, kesihatan dia baik skrg. Dan cara hidup dia jugak lebih diredhai berbanding dulu.