“Hamba Kau Ke” – Suruh Hulur Dan Buka Air, Netizen Pertikai Fungsi Usahawan Upah ‘Bodyguard’

Kehidupan

“Hamba Kau Ke” – Suruh Hulur Dan Buka Air, Netizen Pertikai Fungsi Usahawan Upah ‘Bodyguard’

Tidak dapat dinafikan, kebanyakkan usahawan akan membawa pengawal peribadi ke setiap lokasi yang dikunjungi untuk melindungi mereka serta keluarga daripada mana-mana ancaman.

Usahawan muda produk minuman kesihatan berasal dari Kelantan ini juga tidak terkecuali dari menggunakan beberapa pengawal peribadi ketika keluar dari rumah.

Advertisement

Bagaimanapun, melalui video baru-baru ini yang memaparkan dirinya sedang duduk di sebuah kerusi sambil meminta salah seorang ‘bodyguard’ memberinya air telah menarik perhatian ramai untuk meninggalkan pelbagai reaksi.

Kebanyakkan netizen berasa pelik dan menyoal fungsi sebenar usahawan berkenaan mengambil pengawal peribadi untuk bekerja dengan dia kerana apa yang dipaparkan tidak seperti kerja yang sepatutnya dilakukan oleh pengawal tersebut.

Netizen merasakan fungsi wanita berkenaan mengambil pengawal peribadi itu bekerja bukanlah untuk menjaga keselamatan diri, tetapi menjadi ‘bibik’ peribadinya.

komen netizen

komen netizen

Sebelum ini, usahawan yang dikenali sebagai Ayunie itu teruk dikecam netizen kerana memperlekehkan penduduk pulau Langkawi tidak pernah melihat kereta mewah Lamborghini semasa pergi bercuti di pulau tersebut bersama rakannya.

founder nak minyak mahal di Langkawi
3 bulan lalu

"Lambo Cikna Pakai Minyak Mahal Je" - Usahawan Kosmetik 'Complain' Langkawi Jual Minyak 'Murah'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. Anonymous

    September 23, 2022 at 8:06 am

    Korang tak tengok movie ker… bodyguard mmg cover smua skop keje. Tp jarang ler nk nmpk yg real sbb org btoi2 kayer takde nyer nk post kt socmed

  2. anonymous

    September 20, 2022 at 4:14 pm

    jenis sampah najis kalau baru jadi kaya memang pernagai mcm ni

  3. Alahai ngkau..

    September 20, 2022 at 12:19 pm

    Alahai… Try hard betul nak tunjuk kaya… so nak kena bereaksi mcm mane ni… kagum? Takjub? Masalahnya takde rasa pape pun melainkan meluat ja.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...