“Gosok Dulu, ‘Settle’ Masalah” – ‘Penat’ Terima Aduan Pelanggan, ‘Owner’ Butik Tunjuk Bukti

Kehidupan

“Gosok Dulu, ‘Settle’ Masalah” – ‘Penat’ Terima Aduan Pelanggan, ‘Owner’ Butik Tunjuk Bukti

Sejak minggu-minggu akhir bulan Ramadan ini, ramai yang sudah membuat persiapanan ‘last kopek’ sebelum pulang ke kampung halaman, lagi-lagi buat kaum wanita yang pasti teruja menunggu baju mereka jika dibeli secara atas talian.

Bagaimanapun, ada juga beberapa risiko jika beli secara online ini, sama ada lambat sampai ataupun ia indah khabar dari rupa.

Advertisement

Seperti isu sedang hangat di platform media sosial baru-baru ini, ramai mengadu terdapat satu butik baju raya ini tidak memberikan hasil jahitan yang elok seperti yang diiklankan di halaman rasmi Instagram mereka.

Sedar sering mendapat complain daripada pelanggan yang membeli, butik berkenaan tampil dengan satu cadangan di mana pelanggan harus menggosok baju raya tersebut terlebih dahulu jika mahu kelihatan cantik di badan kerana kebanyakkan mereka mencuba baju raya itu tanpa menggosok.

Walaupun sudah dijelaskan, masih ada pelanggan yang tidak berpuas hati dengan butik berkenaan. Bukan hanya kerana kainnya yang renyuk, malah kualiti baju juga tidak setanding dengan harga yang diletakkan.

komen tiktok

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

baju jenama terkenal pakaian raya dikecam
7 bulan lalu

"Salah Badan Tu.." - Wanita Mengadu Baju Raya Tak Sama Dengan Iklan, Tiba-Tiba Kena 'Body Shaming'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...