Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Gara-Gara UPSR Dimansuhkan, Suhaimi Saad Suruh Masyarakat ‘Makan’ Sijil UPSR Dan PT3

Suhaimi Saad

Siapa tidak kenal bekas penyanyi kumpulan In-Team, Suhaimi Saad yang lantang menyuarakan pendirian menolak vaksin dan tidak menghantar anak-anaknya ke sekolah.

Mempunyai sebab sendiri memilih untuk tidak menghantar kesemua anaknya untuk mendapatkan pendidikan sempurna, dia baru-baru ini kembali mencetuskan kontroversi gara-gara pemansuhan peperiksaan UPSR dan PT3.

Advertisement

Ujar Suhaimi dalam sebuah hantaran di Instagram miliknya, dia berkata bahawa keputusan untuk tidak menghantar anak-anak ke sekolah adalah langkah yang tepat.

Ini kerana, susulan kerajaan memansuhkan peperiksaan penting itu membuktikan manusia seharusnya tidak bergantung harap kepada sijil pelajaran semata-mata namun perlu yakin akan rezeki tuhan.

“Sekarang makan la sijil UPSR dan PT3 ampa tu. Bukalah minda, hidup mati kita kena bergantung harap pada tuhan. Bukan makhluk. Jangan rasa hidup boleh berjaya dengan satu cara saja, cara yang paling betul adalah cara Allah dan nabi tunjukkan. La ilaha illAllah..”

Tambah suami kepada penyanyi Ina Naim ini, kejayaan seseorang itu bukanlah hanya bergantung kepada satu bidang semata-mata namun masih banyak cabang lain yang boleh diterokai.

SUMBER : Cari Forum
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 Comments

  1. Whatever

    May 8, 2021 at 7:21 am

    Xyhla up cite psal die ni.. bkn bagi cth yg baik..bende ni jd sbb pndemic bkn sbb bende ni xpenting, ank2 kecil @ menjngkat dewasa pun perlukn standard penilaian pendidikn utk improve dri bkn terus jadi bgus cm SS ni.. SS kan bagus giler, xperlu up cite psal die ni

  2. Anonymous

    May 7, 2021 at 10:40 pm

    Pasal dia ni jnis langau segala langauuuuuu…sekali pijak conform mati langau jnis ni.kalau nak jadi bodoh tu jgn lh kasih tau org..duk diam tutup sosialll media kau tu dh cukup, ok langauuu..adiuss

  3. Su

    May 6, 2021 at 10:44 am

    Makin byk post dr ss ni makin na muntah plok aku…dok diam2 sudah la,xyah dok cr publisiti murahan

  4. MCM ANNUYING KU EHH

    May 6, 2021 at 10:36 am

    SS – MANA SAJA TAH KAU. IKUT SUKA HATI MU.

  5. Anonymous

    May 6, 2021 at 9:11 am

    Yg paling aku xfaham..dlu dia sekolah kerajaan kan..sampai blh masuk u..tp kenapa pemikiran mcm org xsekolah?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top