Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Adira Pegang Anjing Pulak Tersebar, Terserlah Sifat Penyayangnya

Nampaknya artis beragama Islam terutama wanita gemar bergambar dengan anjing. Kalau Abang Nara pastinya lebih gemar bergambar dengan kucing. Tak dinafikan memang anjing ada kecomelannya. Yang terbaru, penyanyi Ombak Rindu, Adira AF pulak dilihat bergambar dengan sesuatu yang kelihatan seperti seekor anjing.

anjing

Advertisement

Abang Nara tak dapat pastikan 100% bahawa benda yang dipegang itu ialah seekor anjing. Sekali tengok memang nampak macam anjing, 2 kali tengok nampak macam bantal ada bulu-bulu. 3 kali tengok nampak macam anak patung pun ada. Hanya Adira sahaja yang tau apakah benda yang sebenarnya dipegang olehnya.

Apa pun kepada Adira, jangan lupa samak kalau benar binatang di atas ialah seekor anjing. Dan sifat penyayang kepada binatang anda memang sangat terserlah di dalam gambar di atas. Kredit gambar kepada Rotikaya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

240 Comments

  1. no komen

    February 7, 2012 at 5:46 pm

    lawak la korg. sure ke adira yg bela anjing tu? Mana ada haram sentuh anjing…
    Adakah Allah menciptakan babi dan anjing ini untuk dipandang hina oleh umatnya?
    Apa yang dinyatakan oleh hukum feqah ialah apabila kita menyentuh najis Mughollazoh kita dikehendaki menyucikannya dengan bersamak iaitu membasuh dengan air yang telah dicampurkan tanah sekali dan membilasnya dengan air mutlak sebanyak 6 kali. Yang Haram berkaitan babi dan anjing ialah memakannya bukan menyentuhnya.

    • faham biaq jelas

      February 12, 2012 at 11:26 pm

      najis muqhollazoh ko nak peluk-peluk ke??? najis mutawasitah pun orang dah geli inikan najis muqhollazoh..tau najis mutawasitah orang geli??? taik mau pegang kaaa…sumbat dalam mulut baru tauuuu…

    • atok_ko

      February 15, 2012 at 5:56 pm

      tahniah kerana ko jahil dlm bab2 agama….

  2. anonymous

    February 7, 2012 at 5:34 pm

    pgang anjing x haram. xde hukum yg kta haram. cuma kna samak lepas pegang… org skrang ni mmg plek, bla pgang anjing kta dosala apalah., pdahal org yg bkn mahram slalu duk brsntuhan tu x nk tegur.. yg tu lg la terang2 berdosa, x boleh samak pn…

  3. hmmmm

    February 7, 2012 at 5:26 pm

    chomey nyer anjing tuh….

  4. megat

    February 7, 2012 at 5:24 pm

    zaman skang ni artis lebih dijadikan icon pada budak2 zaman skang..
    pada mereka ape yg artis buat smua nya betol n halal..
    artis ni bagai tuhan pada die org…
    ahli ulamak pulak dipinggirkan..
    amat la memalukan..
    ygg haram tetap haram… tk payah la nak pertikaikan..
    kesian kat bapak kite yg mengazan n iqamatkan kiter mase dilahirkan…

    • mulut capoi

      February 8, 2012 at 4:25 pm

      Wajah huduh harapkan mekap jadi lawa. Taklah kaya asalnya.
      Mula2 masuk af nampak teruk comot, x pandai berpakaian, mungkin org. ulu….itu x teruk lagi. Ini dikatakan bila datang kebandar lupa daratan….dah urban konon..
      yang teruknya dari bertudung terus campak tudung.
      Sekrg. ni peluk anjing……habislah ko Adira…x ada apa perjuangan mu dalam hidup. x ada pegangan dan prinsip
      hidup, pelajaran pun ciput, sekerat jalan.
      Dah kurang ilmu….yang tau cari duit….duit….duit…..glamour.
      Martabat kamu lebih kurang macam binatang yg. ko peluk tu.
      Kamu rendahkan maruah kamu sendiri….dunia yg. kamu ceburi skrg. merosakkan kehidupan kamu sendiri.

  5. Toya

    February 7, 2012 at 5:05 pm

    alalala…tomenye…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top