Written by serenity | August 27th, 2018

Sejak kebelakangan ini sering kita lihat gambar-gambar nakal selebriti tersebar. Jika sebelum ini melibatkan Syafiq Kyle dan anak Rozita Che Wan, yang terbaru tersebar ialah gambar nakal  mirip seorang pelakon.

Pelakon itu didakwa sebagai Ikmal Amry yang pernah berlakon dalam drama ‘Mencintaimu Mr. Photographer’ dan drama bersiri ‘Gantung’.

Gambar nakal didakwa mirip Ikmal kini berlegar di Twitter.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Ada yang mendakwa ia gambar lama namun mungkin juga ia pelanduk dua serupa. Bak kata orang ada tujuh orang yang berwajah serupa di dunia ini, bukan?

Penulis juga ada terdengar mengenai satu akaun Twitter yang aktif memperdaya selebriti bagi mendapatkan gambar nakal mereka untuk dijual di Internet. Sekiranya perkara ini benar, diharap selebriti berhati-hati mengenai perkara ini dan tidak sewenang-wenangnya membuka pakaian untuk sesiapa di laman sosial.

Apa pun, kita tunggu penjelasan Ikmal Amry mengenai perkara ini. – beautifulnara.com

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 responses to Gambar Nakal Pelakon Kacak Ikmal Amry Tersebar?

  1. nok gebuzzz says:

    mmg bto la org skrang byk mengalami tekanan jiwa….x abis2 nak fitnah org,nak prasangka buruk dgn org….hmmm…

    10

    1
    • minah jambu say NO to drugs says:

      biasa lah mlayu..dh memang nama nye mlayu gitu lah mulot diaorang menfitnah tk habis2..,pastu salah kan dunia nak itu dunia nk ini n macm2 lagi lah ! padahal manusia durjana yg buat hal..mlayu la kate kann…

      0

      0
  2. wekkkkkkk says:

    kenapa blog ni sebarkan cerita yg luch ni ha.. Tiada cerita lain ke tntg kisah selain dri kisah “bogel2 ni” ha.
    Mengucaplah ..ni bulan Haji…nk kena sembelih ke “l….u “tu.

    9

    0
  3. Anonymous says:

    tolong la jangan masukkan gambar2 mcm ni. jangan tambah dosa mata kami boleh?

    11

    0
  4. z says:

    aku sorg je ke yg x kenal mamat ni?

    51

    0
  5. ae says:

    asyik gambar “nakal” aje, apa nak jadi dengan lelaki masa ni?

    7

    0
    • bbycumil says:

      kan? Hobi masa lapang suka berbogel and snap gmbr bebird sendiri ek? X fhm aku..agaknye nak buat simpanan nk tunjuk kat anak cucu kot

      10

      0
  6. fifi says:

    Apesal la BN ni asyik kuar cite lucah org bogel2 ni…semak betul. Aku ingat pic nakal amende, skali pic cmtu. Ko tau x blog ni budak pun boleh baca & tgk! please la be responsible!

    9

    0
  7. Anonymous says:

    nara ko kunyit ke..next please

    7

    0
  8. divaloka says:

    langsung tak kenal mamat nie…tak fofular langsung…kalo bogel sekali pun..tak terliur pun weii

    2

    0
  9. Anonymous says:

    who the hell is Ikmal Amry?

    3

    0

Leave a Comment

Optional