Foto Tular, Neelofa Dan PU Riz Didakwa Rentas Negeri Ke Langkawi?

Hiburan

Foto Tular, Neelofa Dan PU Riz Didakwa Rentas Negeri Ke Langkawi?

Dalam pada ramai yang masih tertanya-tanya mengenai siasatan polis ke atas majlis pernikahan Neelofa dan Muhammad Haris ataupun PU Riz yang didakwa tidak mengikut prosedur operasi standard (SOP), kini timbul pula satu persoalan lain.

neelofa dan pu riz bernikah
8 bulan lalu

"Tidak Ada Pilih Bulu Dalam Pelaksanaan SOP" - Polis Ambil Keterangan Saksi Di Majlis Nikah Neelofa

Advertisement

Malam semalam, kecoh di laman Twitter apabila gambar pasangan pengantin baru itu dilihat selamat tiba di Langkawi selepas baru tiga hari sahaja melangsungkan perkahwinan mereka.

Tangkapan skrin yang diambil di laman Facebook itu mengundang tanda tanya netizen apabila ianya memaparkan seorang wanita berpakaian serba hitam, dan seorang lelaki berkopiah daripada belakang.

neelofa dan pu riz di langkawi

Bukan itu sahaja, terdapat pula satu entri lain di laman Facebook yang juga turut tular di mana seorang individu memuat naik gambar bersama Neelofa dan PU Riz dengan tag lokasi di Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi.

Advertisement

neelofa dan pu riz di langkawi

“Tugas-tugas khas, bawak pengantin baru Neelofa pusing-pusing Langkawi.”

Walaupun SOP mengatakan bahawa negeri PKPP boleh ke negeri PKPP lain dengan menggunakan agensi pelancongan yang berdaftar dengan MOTAC namun pasangan ini bergerak daripada negeri PKPB ke negeri PKPP lantas membuatkan ia menjadi perbualan hangat ramai orang.

neelofa dan pu riz di langkawi

Rata-rata netizen mempersoalkan sebab pasangan itu ke Langkawi selain bertanda-tanya mengenai kebenaran untuk rentas negeri.

neelofa dan pu riz di langkawi neelofa dan pu riz di langkawi neelofa dan pu riz di langkawi neelofa dan pu riz di langkawi neelofa dan pu riz di langkawi neelofa dan pu riz di langkawi neelofa dan pu riz di langkawi

Pun begitu, pasangan ini dilihat tidak ada memuat naik apa-apa entri mengenai dakwaan ini di laman media sosial masing-masing. Namun Neelofa baru sahaja memuat naik video panjang momen pernikahannya di Instagram sebentar tadi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Sama-sama kita nantikan penjelasan lanjut daripada Neelofa dan PU Riz.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

7 Comments

  1. tecit

    March 30, 2021 at 3:19 pm

    takk. ekceli yg marhaen2 ni pon same je lepas je kdg2 tp xupload memane simpan sendiri2 selamat laa. polis pon bukan kejam sgt. mslhnye retis mmg susah la sikit sbb sentiasa diperhatikann tindak tanduknye. the best is keep it to yourself. menyamar ke bg org xkenai. kesian polis, depa penat buat keja. tp kdg2 depa pon faham n ada budi bicara. tp kome kantoikan depa apasai. xleh ka sama2 mohon rentas n simpan dlm kocek jgn habaq sana sinun. yg penting kau dpt n polis pon selamat… sengal la kome ni.

  2. tecit

    March 30, 2021 at 3:17 pm

    Hadis yg diriwayatkan oleh Abdullah bin Umar R.A., sabda Rasulullah:

    Sesiapa yang melabuhkan pakaiannya kerana kesombongan, Allah SWT tidak melihatnya pada hari kiamat. Maka, Ummu Salamah telah bertanya : Bagaimana wanita menguruskan bahagian bawah jubahnya? Maka Baginda SAW menjawab: Labuhkan ia sebanyak sejengka. Maka Ummu salamah berkata: Jika masih terlihat di bahagian bawah kaki. Baginda bersabda :“Maka labuhkan sebanyak sehasta dan jangan lebih dari itu”.

    Dasar jeles kann tgk veil lopak cantikkkk keh3

  3. anonymous

    March 30, 2021 at 3:04 pm

    betul tu netijen diorng ni mcn pak mentri la jugak semua kebal belaka ..kalau kita ni yg beshe2 silap sikit rombogan polis sampai dah pintu rumh dgn rakusnya tanpa tolak ansur ye tuan puan sekelian …bangsattt betul so unfair

  4. Anonymous

    March 30, 2021 at 12:08 pm

    bila nk hbs cite dia ni… bosan doh

  5. brunes

    March 30, 2021 at 11:35 am

    remember lah rakyat marhaen sekalian, this is what we call as f**k you money

    if its punishable by fine = its definitely legal for the rich

Loading...