Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fatin Afeefa Nafi Bercumbu Di Tempat Awam

Nama pelakon Fatin Afeefa nampaknya semakin hangat diperkatakan, belum lagi reda dengan isu dia sekali lagi ‘kantoi’ berskandal dengan suami orang, kini ada pula gosip terbaru dia didakwa bercumbu di tempat awam.

Advertisement

Berita itu mula tersebar apabila ada individu bertanyakan hal berkenaan menerusi ruangan komen di akaun Instagram Fatin. Pelakon itu dikatakan pernah berkunjung ke sebuah kedai di pusat beli-belah terkenal dan dilihat berkelakuan sumbang dengan seorang lelaki.

Bagaimanapun, Fatin menafikan dakwaan tersebut dan menyifatkan ia sebagai satu fitnah semata-mata.

Terdahulu, Fatin dikatakan menjalinkan hubungan dengan suami orang, lelaki sama yang pernah dikaitkan dalam kontroversi sebelum ini.Kecurangan mereka dibongkar sendiri oleh isteri lelaki terbabit menerusi lama sosial Twitter. Wanita itu berang kerana sebelum ini Fatin pernah berjanji tidak akan mengganggu rumah tangganya lagi.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. laila

    July 1, 2019 at 3:04 pm

    plastiknya muka dr dagu…hidung…bibir…kot ye nak ubah pun jgn la ketara sgt dik non

  2. unknown

    July 1, 2019 at 9:18 am

    halah halah halah sedar jugak ko ye apa itu dosa..

  3. bong cit

    July 1, 2019 at 8:57 am

    jarang pi KLCC makna taste pavilion beb…netizen pun agak la tgk pun tau high taste x layan KLCC…klo btol pun mati2 xkan ngaku g pun kan sblm ni ada gmbr bercium so x heran la klo btol…

    • Anonymous

      July 2, 2019 at 9:14 am

      klcc dgn pavi same je level. xde nye kedai daiso ada kat situ.

  4. Nurmalamurugan

    June 30, 2019 at 9:22 pm

    bole berubah muka budak2

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top