Written by Bella | March 21st, 2018

Mempunyai sifat yang manja dan sering tampil dengan fesyen yang agak seksi, ada sesetengah pihak yang melabelkan pelakon dan penyanyi Elly Mazlein sebagai simbol seks. Namun, beliau tidak pernah ambil peduli dengan kritikan orang lain terhadap dirinya.

Nak kata simbol seks ke, kecam ke, lantaklah. Saya tidak boleh tutup mulut orang tentang apa yang mereka ingin katakan tentang saya. Saya pun bukanlah seorang yang cepat sensitif dengan perkara-perkara negatif dan apa yang betul kita ambil untuk kebaikan, selebihnya biarlah ia dibawa angin lalu.

Pengalaman banyak mengajar saya. Mungkin dulu akan cepat ‘sentap’ kalau ada orang mengata tetapi lama kelamaan perkara itu saya sudah lali. Status saya sebagai ibu juga membuatkan saya tak peduli lagi apa orang kata kerana ada banyak perkara lain yang perlu saya beri perhatian.

Setiap orang mempunyai tahap kesabaran masing-masing, buat Elly beliau akan memberikan reaksi dan bertindak di luar jangkaan sekiranya ada pihak yang bercakap buruk tentang keluarga dan anak perempuan kesayangannya, Putri Sara Sefhia.

Elly turut menjelaskan beliau tidak lagi memuat naik foto Sefhia di media dosial kerana ingin mengelakkan anak kecil itu daripada menjadi mangsa kecaman netizen.

Sumber Berita : mStar Online

23 responses to Elly Mazlein Tidak Kisah Digelar Simbol Seks

  1. terang bulan says:

    jgn lah nmpk cheap sgt…

    19

    0
  2. mak cute says:

    lor…gigih mendada nak dpt tittle simbol seks rupanya…kesian nok ko janda pom pom…job dah sendu…gi la jual sabun pom pom ko tu…pasni jual la sabun tetek lak…

    9

    2
  3. datin bawang says:

    mudah2an dgn gelaran ini makcik lina dapat gelaran datuk or datin..
    tetek da jatuh..punggung da lebar..ada hati nak simbol seks…puihhhhh

    6

    0
  4. hawau says:

    kenapa gn artis prempuan mlyu ni sekarang sume benda tak kisah, nampak lurah pon x kisah, simbol seks pon x kisah, kalau tak kisah bogel la ape lagi.. bodoh tak bertempat

    5

    1
  5. melati says:

    mentang2 Janda lagi laku dr Neelofa …!!! lantak ler org nk ckp apa………..hihihi

    1

    2
  6. ninabobo says:

    kat akhirat nanti sure tetek kena gantung!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2

    1
  7. Anonymous says:

    doa yang baik2 sahaja

    2

    0
  8. liz says:

    interview dia dlm melodi..Allah…gedik. rasa malu tgk cara dia berkomunikasi.

    5

    0
  9. apokonojang says:

    ni lame menjanda..kompem merenyam atas bawah mintak di gentel.

    1

    3
  10. ikan says:

    AIYE sapa yg kata ko simbol seks? ko cakap sendiri ke ape

    2

    0
  11. grumpydrive says:

    Tetek push up bra tak payahkasi nak sorong kat muka netizen..

    1

    1
  12. Anonymous says:

    Simbol terseksa!!

    1

    0
  13. Anonymous says:

    Kalau tak mau anak pun kena kecam, tak perlu nk tunjuk sgt manja2, tonjol sana sini. Kaga imej baik2. Pikirla bila anak dh besar tgk mak dia camner. Malulah sikit..tp elly kata tak kisah so entahlah. Oh! Terlupa pulak aku bahawa klu elly tak buat cm tu nanti sendu la plak..

    2

    0
  14. Endo says:

    Mmg la x hirau. memang tu tujuan dia. Dah tak laku. Mendada la gbr camtu. Pakai bra bagus and mendada mmg boleh. Bukan dari dulu dia mmg nyusukan anak dia? Xdelak dada camni. Pfft. Melayu skrg suka bergambar lentik sana show lurah sket2

    0

    0
  15. Rara says:

    This is an example of no class. In every aspect.

    1

    0
  16. fishball says:

    jambu sangat ke dekni nak jadi simbol seks??????????

    1

    0
  17. anonymous says:

    tu diaaa tetekk bukan main tinggiii

    0

    0
  18. Che ta kodiang says:

    biase ler tuu..janda..bila dh dtg merenyam nye..semua tk kesah…lagi sorang janda tgh merenyam tu si fasha..memalukan jek..

    1

    0
  19. Nuh umar says:

    enjoy la while you can. dah tua sok buat permohonan flat pprt yachhh

    0

    0
  20. fatt says:

    Push up semata2..keras kejung smcm jerhhh…

    0

    0

Leave a Comment

Optional