“Eee Kantoi Tipu!” – Wanita ‘Riak’ Pakcik Berjawatan Tinggi, Pengarah JKR ‘Direct’ Kata Tak Kenal Langsung

Kehidupan

“Eee Kantoi Tipu!” – Wanita ‘Riak’ Pakcik Berjawatan Tinggi, Pengarah JKR ‘Direct’ Kata Tak Kenal Langsung

Baru-baru ini, di media sosial tular satu video memaparkan seorang wanita menunjuk-nunjuk berkenaan hubungannya dengan seorang yang berpangkat tinggi di dalam jabatan awam.

Di dalam video yang dikongsikan semula oleh seorang pengguna Twitter ini, ia memaparkan dua orang wanita di dalam sebuah kereta.

Advertisement

Apa yang membuatkan video berkenaan menarik perhatian ramai, wanita itu dengan riaknya memaklumkan pakciknya yang memegang jawatan yang tinggi dalam jabatan awam itu datang melawatnya.

gadis riak pakcik jawatan tinggi dalam jabatan awam

Susulan perkongsiaan video itu, ramai warganet meninggalkan pandangan mereka tentang gadis terbabit dan rara-rata berkata dia hanya menunjuk kepada khalayak ramai saja.

Dalam pada masa yang sama, ada juga seorang netizen yang berkata wanita itu menipu dan kereta yang ditayangkan itu bukan milik pakciknya.

komen twitter

komen twitter

Terbaharu, pihak Jabatan Kerja Raya (JKR) Perak telah menafikan dakwaan kereta rasmi Pengarah jabatan itu digunakan atas urusan peribadi dan Pengarah JKR Perak berkata dirinya sama sekali tidak mengenali gadis terbabit.

Oleh kerana tular dan dakwaan yang dilakukan berunsur penipuan, siasatan terhadap isu berkenaan akan dijalankan agar tindakan dapat diambil.

TMJ Fahmi Reza
4 bulan lalu

“Dulu Ajak Jumpa Taknak” - Aktivis Fahmi Reza Tolak Pelawaan TMJ Untuk Berjumpa, Enggan Dilabel ‘B*rua’ Politik

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...