May 11th, 2018

Kemenangan Tun Mahathir dalam PRU 14 memberikan satu perubahan yang besar buat rakyat Malaysia yang tidak dinafikan sudah lama mahu negara ini kembali maju.

Ramai yang mengucapkan  tahniah dan memberikan ucapan sokongan buat Tun M termasuklah selebriti tanah air.

Walaubagaimanapun, bukan semua menyukai perubahan baru ini. Pelakon dan usahawan jelita, Che Ta turut terkena tempiasnya apabila seorang individu dengan biadap mempertikaikan tindakan Che Ta yang berkongsi kegembiraan beliau apabila Tun M menang. Namun, Che Ta tidak berdiam diri dan tampil membidas komen tersebut.

Jawapan pedas Che Ta ada logiknya serta amat padu sekali  dan turut mendapat sokongan daripada netizen lain.  Bersabar lah Che Ta, memang ada yang masih belum dapat menerima hakikat barisan kempimpinan di Malaysia sudah bertukar. Dalam hal politik juga, kritikan dan cemuhan ini tidak akan berhenti kerana setiap orang mempunyai pandangan yang berbeza.


46 responses to “Duit Cukai Aku Tu La Yang Bayar BR1M Kau, Sedar Sikit! – Che Ta”

  1. why bother says:

    aku dah unfollow nenek celupar ni kt ig meluat lh tgk die…

  2. Anonymous says:

    mentang2 daim yg sponsor dulu

  3. Ron says:

    Patut la gelabah… Kedekot sgt hidop… Da mewah bawak2 la sedekah xsalah dok bantu skli rakyat… Spisis macam ni pon ad ke.. So plastik.. Kdang aq tepikir gak… Org dok minat die… Tapi die ni spisis xde bahase.. Ni yg dok kate sopan santun ka… Tepok dahi kau bru tau… Klo rse xbole nk bayar tu pegi sndri dok ckp kat si pak puteh tu…

  4. Hipoythe says:

    Nek ta ni mulut nye celupar nk mampus..jgn riak sgt la esok lusa klu tuhan nk tarik nikamt ape yg ko ade bru ko thu..si zain tu engat nk setia ngn ko smp kertu kah sedor diri tu sikit ko tu da nk menopause bila2 zain nk cri lubang lain..kekayaan ko pun fake ja cukai pun xmampu bayar tp blagak kaya..

  5. Zizue says:

    Hoi che ta mulut ko jgn celupar sgt!!!! Allah tu klu nk tarik blk ape yg ko ada…antara pagu ngn petang jer

Loading...