February 12th, 2020

Semalam, Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA telah membuat permohonan maaf secara terbuka atas penghinaan yang dilakukan kepada Datuk Seri Vida dan anaknya, Cik B atau Edlynn Zamilleen Muhammad Amin. Menurut Azwan, ia bukanlah soal kalah atau menang hanya memenuhi tuntutan usahawan kosmetik itu.

datuk seri vida saman azwan ali

Memberi respon mengenai permohonan maaf Azwan, DSV berkata cara pengacara itu meminta maaf seakan tidak ikhlas. Malah, sidang media yang diadakan juga tidak ada adab dan Azwan dikatakan sempat lagi menghina peguam yang mewakili DSV.

Ikhlas ke minta maaf

 

Teruskan saman terhadap Azwan? 

 

datuk seri vida azwan ali

datuk seri vida azwan ali

Terdahulu, selain memohon maaf Azwan juga berkata dia akan memadam semua status dan video yang berbaur fitnah dan menyinggung usahawan kosmetik itu di laman Twitter miliknya. Malah, dia juga juga bersedia untuk bertemu empat mata dengan DSV untuk menyelesaikan kemelut antara mereka.


10 responses to “DSV Dakwa Azwan Ali Tidak Ikhlas Minta Maaf, Teruskan Proses Saman?”

  1. poosak says:

    yg dulu DSV buli Aisyah yg juga seorang wanita, patut ke DSV membuli dulu?

  2. Anonymous says:

    saman .. he need to stop maki org

  3. Insan19 says:

    Saya rasa patut diteruskan saman tu sebagai pengajaran. Sbb suka sangat maki hamun org. Sepatutnya org dah pergi umrah bekali2 dan berumo plak tu ckp la baik2 elok2. Xslh nak mrh tp berpada2 la. Selama ni xde sapa pun berani saman dia. Elok la diteruskan saman sbb ianya sangat keterlaluan. Ini soal maruah dan perasaan. Kalau tipu helah boleh dimaafkan lg.. Hehe

  4. Anonymous says:

    setju…………………………………….

  5. Loyar says:

    Dulu DSV minta maaf dengan aisyah pun macam tak ikhlas juga. What goes around comes around

Loading...