Didakwa Jadi ‘Penjilat’, Kenapa Netizen Kecam Wanita Ini Habis-Habisan Di TikTok?

Kehidupan

Didakwa Jadi ‘Penjilat’, Kenapa Netizen Kecam Wanita Ini Habis-Habisan Di TikTok?

Seorang wanita di platform TikTok teruk dikecam selepas mengeluarkan kenyataan bahawa pihak pembangkang hanya mempolitikkan isu banjir bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU-15) kerana takut akan ditolak rakyat.

Menurut wanita itu, isu banjir dijadikan sebagai alasan untuk menunjukkan pihak pembangkang mengambil berat tentang perkara ini sedangkan tiada tindakan awal diambil bagi yang terjejas dengan banjir.

Advertisement

Kenapa nak mempolitikkan isu banjir dalam Pilihan Raya Umum? Hari ini di Johor sedang banjir, di mana pemimpin parti pembangkang yang lain?

Kenyataan dibuat wanita itu bagaimanapun dilihat tidak dipersetujui kebanyakkan netizen di Twitter yang mengecam wanita tersebut.

komen netizen

komen netizen

Jika meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen mengecam tindakan wanita terbabit, sehingga ada yang melabelnya sebagai ‘penjilat’ kerana jelas berat sebelah.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Awie beruk noh hujan
2 bulan lalu

“Janji Tak Pukul Bini” - Pernah Nasihat Noh Jangan Jadi Beruk Atas Pentas, Netizen Ungkit Kes Awie Belasah Bekas Isteri

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...