Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Diana Danielle Nafi Lari Dari Rumah, Hubungan Dengan Farid Kamil Direstui Ibu

Lama sudah tidak mendengar khabar Diana Danielle. Semenjak dua menjak ini, agak kurang publisiti yang diterima olehnya. Namun semalam, Diana Danielle tampil dalam BiPop untuk menepis tuduhan yang menyatakan dia lari dari rumah kerana bergaduh dengan ibunya.

dd

Advertisement

Diana Danielle menyatakan rasa kekesalannya atas tulisan tersebut dan baginya cerita tersebut adalah sangat mengarut serta fitnah semata-mata. Kata Diana Danielle:-

Terus-terang, saya tak tahu dari mana cerita macam ini boleh timbul. Sumber mana yang bercerita kepada Kak Pora tempoh hari, saya tak tahu, tapi ia 100 peratus fitnah melampau daripada pihak yang tidak bertanggungjawab. Kononnya ada seorang rakan artis yang rapat dengan saya berbisik pada Kak Pora mengenai cerita ini. Itu satu lagi perkara mengarut!

dd

Malah Diana Danielle menekankan yang dia sentiasa bersama dengan ibunya.

Sepanjang tempoh seminggu, kononnya sumber itu mendakwa saya lari adri rumah, hubungan saya dengan mama sangat baik, tak ada sebab saya nak keluar dari rumah. Hari-hari saya bersama mama. Ingin saya tekankan di sini, bukan dalam tempoh seminggu itu saja, sepanjang tahun ini, hubungan saya dengan mama tidak berdepan dengan sebarang masalah pun

Advertisement

dd
Kepada Diana Danielle, diharap anda bersabar. Biasalah itu dugaan seorang artis. Ada sahaja mata yang tidak senang memandang kita. Tak perlu ambil endah tentang apa yang diperkatakan. Lagipun hubungan Diana Danielle dengan Farid Kamil pun direstui oleh si ibu. Dan menurut Diana Danielle, dia dan Farid sedang dalam perancangan untuk mendirikan rumah tangga.

Memang saya dan Farid ada perancangan untuk mendirikan rumah tangga, malah mama sendiri turut membantu mencari bapa kandung untuk mewalikan perkahwinan saya nanti. Jadi, mana mungkin timbul dakwaan saya bersengketa dengan mama gara-gara dia tidak merestui hubungan saya dengan Farid. Sebab itu saya cakap, dakwaan Kak Pora yang menyatakan mungkin saya bergaduh dengan mama, perkara itu sama sekali fitnah. Bagi mama, selagi saya gembira di sisi Farid, dia sentiasa mendoakan kebahagiaan kami.

Apa pun layankan beberapa keping lagi gambar Diana Danielle dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhya kepada Facebook We Love Diana Danielle.

dd
dd
dd
dd
dd
dd
dd
dd
dd
dd

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

90 Comments

  1. aku mengilai ngilai

    May 8, 2012 at 5:05 pm

    f*ke!

  2. faezah mengilai-ngilai

    May 8, 2012 at 2:53 pm

    secangkir madu, org cakap pasal DD …tetiba masuk TMJ la ..apa ke bengap ko nie…ni mesti periksa soalan lain jawab lain…

    • Pemerhati

      May 8, 2012 at 4:00 pm

      Suka ati dia la nak komen apa…. Hahahaha… Ada org butthurt la pulak.. Aku sokong si madu! Ada betul jugak pe yg dickpnye itteww wakakakaaaa

    • Anonymous

      May 8, 2012 at 5:15 pm

      pemerhati komen bangang!

  3. Secangkir Madu...

    May 8, 2012 at 1:28 pm

    Kalau aku la jadi TMJ, baik aku pilih DD ni dari si plastik tu.. Plastik tu dah le dah berumur, takde pelajaran, nak bwak diri di kalangan golongan elite pun mcm awkward, mcm tak kena.. Ye la kononnye nak berlagak bertaraf tinggi la tp kalau dh kampong tu kampong la jugak.. Yg paling menyamphnye berpura-pura hati murni.. Ptuihhhhh. DD ni muda, pandai, cantik asli… Dia jugak seksi berpada-pada. Yang penting dia memang kelassss… Dia ni mana la mengejar lelaki kaya.. Kalau tak mesti dia dh stick dgn shamsul yusuf tu.. Tp DD oiiii… nape laaa ko pilih si farid kamil la plakkkk…. Tak sesuwei laaa…. Ko cari la lelaki yg ada masa depan… Kalau kot ye pun cinta ko tu suci murni kat FK, biar dia dpt menjamin ms dpn ko… Kita ni pompuan dik non oiii… Hakikat tetap hakikat, lelaki kena ada ms dpn yg terjamin utk isteri n anak2 nye… Hmmmmmmmmmmmmmm

    • spupu spapat

      May 11, 2012 at 5:07 pm

      betul gak pe ko tulis tu cangkir. Cantiknye dd.. Tp aku respek le ddni tak kejar laki kaye mcm plastik tu. Tp dd ni nmpk cam kurang mature pon de. Tp aku ske tgkdia blakon… Best!

    • lalalala

      August 26, 2012 at 4:10 pm

      jap..apa kene mengena dgn tmj???

  4. loving

    May 8, 2012 at 12:45 pm

    sbr le Diana…dunia artis s’tiasa pnh dgn fitnah…..
    ada hikmah d’sblk fitnah yg Diana trima 2….smoga hubungan Diana & Farid smpai k jinjang pelamin……cri la bapa kandung cpt2x….smgo kmu b’dua cpt khwn…..bapa kandung mst mjd wali klu nk khwn….

  5. despicable me

    May 8, 2012 at 10:48 am

    bru je trserempak ngn si dd ni last week kt bangsar vllage..cm bajet bgus je..muke x makeup,same je cm org lain..femes la sangaaaattt

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top