“Dia Sempat Meronta..” – Terus Telan Daging Liat, Lelaki Temui Ajal Selepas Nikmati Daging Singgang

Kehidupan

“Dia Sempat Meronta..” – Terus Telan Daging Liat, Lelaki Temui Ajal Selepas Nikmati Daging Singgang

Siapa sangka hidangan daging singgang merupakan makanan yang terakhir dinikmati oleh seorang jejaka bernama Wan Azlan selepas dilaporkan mengalami sesak nafas dipercayai tercekik.

Difahamkan melalui laporan Harian Metro, selepas pulang dari kerja kira-kira jam 5.15 petang, jejaka itu bergegas ke dapur untuk memanaskan daging singgang sebelum makan.

Advertisement

Namun, kakak kepada mangsa memberitahu adiknya sebelum ini tidak pernah memakan juadah tersebut kerana lauk kegemarannya hanyalah ayam.

jejaka meninggal makan singgang daging

Bukan itu saja, kakaknya turut memberitahu mangsa juga tidak boleh makan ikan kerana trauma pernah tercekik tulang dan menurutnya lagi, berkemungkinan besar adiknya terus menelan daging yang dimakan walaupun sedikit liat ketika itu.

Tambahannya lagi, adiknya sempat meronta-ronta meminta tolong kepada ibunya dengan memberitahu dirinya sedang tercekik serta sukar untuk bernafas.

Pada masa itu saya juga cuba membantu arwah tetapi tidak berjaya namun sempat meminta arwah mengucap sebelum dia tidak sedarkan diri.

Dalam pada itu, dia memberitahu adiknya segera dibawa ke Unit Kecemasan Hospital sebelum disahkan meninggal dunia pada jam 5.50 petang.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

ibu mentua sayang puteri sarah
5 bulan lalu

"Perli Paling Win!" - Mak Mentua 'Mention' Puteri Sarah Isteri Syamsul, Netizen Suruh Ira Kazar Sedar Diri

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    July 14, 2022 at 10:20 pm

    adoi tragis trauma nak makan daging makan meat ball je senang sebab dah kisar kan

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...