Written by Bella | October 15th, 2018

Kalau anda rajin melayari laman Instagram, tentunya anda tahu pelakon Zarina Anjoulie  memang lantang bersuara mengenai apa sahaja isu terutama sekali melibatkan kaum wanita. Malah, beliau juga pernah mendedahkan beberapa cerita panas artis.

Kali ini, Zarina memuat naik pula mesej lucah daripada seorang lelaki berhidung belang yang dikirimkan kepadanya menerusi DM di Instagram. Jelas sekali ayat lelaki itu mengajak Zarina untuk melakukan perkara yang tidak senonoh.

Namun, ada sesetegah netizen beranggapan Zarina harus menjaga pemakaian beliau sebagai seorang wanita berhijab agar tidak lagi menjadi perhatian lelaki gila seks yang mengganggu beliau dengan komen-komen berbaur lucah.

Bagaimanapun, setiap orang mempunyai pendapat yang berbeza, bukan berkaitan dengan pakaian yang disarung, tetapi ada kalanya imaginasi , sikap serta nafsu seseorang lelaki yang tinggi juga boleh membuatkan mereka melakukan perkara tidak bermoral.

Isu seperti ini agak subjektif untuk dibicarakan, sebab ada juga kes mereka yang menutup aurat dengan sempurna tetap menjadi mangsa nafsu serakah manusia bertopengkan syaitan. Mungkin ada antara anda mempunyai pendapat sendiri? Kongsikan pula pandangan anda.

Sumber Berita : Media Hiburan

35 responses to Dedah Banyak Terima Mesej Lucah, Netizen Nasihat Zarina Anjoulie Jaga Pemakaian

  1. z says:

    bukak je laa tudung tu kalau dah pakai mcm tu, tudung wat balut kepala. bkn nak tutup aurat

    14

    0
  2. bibik_cun says:

    tgk cara ko pakai dlu la mcmn ??
    konon ramai laki nk try die laa kengkonon :)))
    tu psl share DM2 yg sendu

    6

    0
  3. Da jd ibu kn says:

    Klu u rsa ok dgn pkaian anda..go on je la,nk tkut pe klu lki geram time pndang anda.

    1

    0
  4. Lebai Angguk says:

    Menutup aurat dgn kelaku sopan pun masih dirogol itu mmg cukup simpati..xkn nk salahkn pompuan tapi yg x menutup aurat dan pompuan yg menutup aurat tapi perangai mengeletis mmglh peratusan utk dirogol tu tinggi..mmg xdenya nk kasihan..padan muka adalh..dh mmg sikap lelaki tu gatal miang biang jadi kita yg pompuan ni jgnlh bagi ruang kearah itu..Pak lebai pun leh goyang iman dik..lg2 lh pakai mcm anju n perangai annoying cam anju ni mau keras semacam..

    2

    5
    • Stupidworld says:

      Tnggu adk bradk prmpn ko kena atau ank prmpn ko kena br ko ckp pdn muka ye..

      2

      0
      • Anonymous says:

        Baca nk fhm betul2 apa lebai tu ckp baru ulas..mesti kau keliru ni..

        3

        2
      • Anonymous says:

        Tu semua lebai2 PAS…tengok pramugari ketat pun stim. Gila seks…byk. Sebab tu mereka sokong perkawinan bawah umor. Jijik kan lebai2 PAS. Gang Nara la tu….

        1

        1
        • Anonymous says:

          Jgn lupa, setiap perkataan yg kuar ada karma dia. Hope bila ko mampus nanti geng2 ko yg suci murni tu yg tolong uruskan. Or ko kebal dosa n x mampus2… Just peringat baby kuar dari perut pun ada yg mati, bawak2 berterima kasih la pg ni masih bernyawa…. Membazir je otak yg diberi tuhan.

          Bukan PAS tp bosan gile dgn org xde otak, anak buluh betong, xde mak bapak nak ajar adap sopan. Org2 mcm ni nak kata kaya sampai leh menongkat langit x pun, sendu je idup nyer, acah2 hebat hakikatnya xde sape pun heran, ni je lah cara bongok cari perhatian…

          0

          2
    • Kak Ta says:

      Zaman sekarangi ni lagi bertutup/berserban lagi tak boleh percaya. Budak tahfiz pun depa rogol….budak2 jantan pulak tu liwat. Kawin bawah umur pun depa sokong. Jijik!

      6

      1
  5. denny says:

    MALU LA JD MANUSIA.

    LELAKI HIDUNG BELANG. CKP BNDE LUCAH.
    PRMPUAN PLK PAKAI TDUNG TP SEKSI..

    #akhirzaman

    3

    1
  6. Anonymous says:

    saya sokong ckp netizen julia7575..x perlu nk ckp psl lelaki. Lelaki mmg mcm tu sifat dia, sama da niat dia betul atau x, hanya dia je yg tahu atau sekadar memerli ZA..sbb penampilan teruk.

    Kalau ko x puas lgi nk berhijab, sila tanggalkan je tudung, nk bagi nasihatpun ko dh ada anak, ko dh ada akai.

    *betulke dh lama x rasa, tu hari kes2 checkin hotel tu apa kes..*.

    6

    1
  7. merecikhawau says:

    ko sendiri pakai bju mcm nk telanjang mana laki x ajak romen. cuba kau pakai sopan bru kene gn imej ko yg bertudung tu. skit2 nk salahkan lelaki. dah kau yg belanja, lelaki suka je.. bodo

    2

    2
  8. Anonymous says:

    pakai tudung tapi pakaian mcm jilatlah aku jilatlah aku aku kempunan telur tembakul eh silap aku kempunan telur terjuntai

    2

    0
  9. anon says:

    pelik la dgn org mcmni..family takde ke smpi buat perkara2 bodoh mcm ni? dah jd janda syukurlah parent masih terima utk dduk sekali..

    1

    0
  10. Nad says:

    Anju tu pun satu. Pakai baju cam tahape2. Tapi laki tu apehal. Harap2 la bukan yang dah kahwin ada anak.

    0

    1
  11. Anonymous says:

    Byk betoi janda yg x senonoh perangai, lagi2 muka2 mix. Ikut manatah perangai.

    2

    2
  12. Anonymous says:

    well…she is the one who is indirectly inviting lewd intentions and messages. Drp kelakuan, percakapan…lucah and murah. Seriously aku kesian lah kat artis2 sendu yang mcm ni…surviving on cheap gossips and publicities. Esok anak2 diaorg mcm mana lah agaknya…mana lah nk letak muka. Bnda2 dlm internet are meant to be there forever. Muhasabahlah hendaknya.

    5

    0
  13. Alip syuk says:

    Jgn amek risiko, anytime je die bley perangkap krg

    1

    0
  14. Akak Kantin 2.0 says:

    Biar jelah dia nak bertudung…Tapi bukan bertudung versi menutup aurat…Lagi pun ramai sekarang yang bertudung tapi aurat masih belom ditutup dengan sempurna…

    0

    1
  15. melati says:

    buang je lah tudung tuuuu….kalau kat konsert…minah2 tudung yang ke depan. stokis2 lopak turban le tu…wakakaka

    1

    2
  16. Anonymous says:

    Anju is sendu. Rhyme kan?

    Aku rasa sebab tu dia kejap pakai tudung, kejap clubbing, kejab gaduh dgn ismail izzanai si kanak2 ribena yg kecik lagi tu, kejap haduh on behalf si fathiya, kejap gaduh pulak putus kawan dengan fathiya.

    Mental nyaaaa

    2

    0

Leave a Comment

Optional