Dapat Bungkusan Dalam Kulit Kelapa, Warga Maya Puji Gaya Kreatif Peniaga ‘Wrap’ Produk

Kehidupan

Dapat Bungkusan Dalam Kulit Kelapa, Warga Maya Puji Gaya Kreatif Peniaga ‘Wrap’ Produk

Membeli belah dalam talian ialah proses di mana pengguna membeli sesuatu produk menggunakan perkhidmatan internet. Ia merupakan hobi yang sangat popular pada masa kini kerana dipercayai lebih mudah dan tidak perlu bersesak.

Baru-baru ini, tular di media sosial Facebook di mana seorang pengguna berkongsi bungkusan barangan yang dibelinya dari Shopee. Ia menunjukkan penjual dari Shopee menggunakan kulit kelapa sebagai pembungkusan barangannya.

Advertisement

Menurutnya, barangan yang dibeli itu merupakan ‘part’ motosikal dan tidak menduga penjual akan menggunakan kulit kelapa sebagai bungkusan. Kreatif, bukan?

Koemen warga maya tentang bungkusan kulit kelapa.

Rata-rata warga maya memuji penjual kerana berfikiran kreatif dengan mengaplikasikan kulit kelapa sebagai bungkusan. Dalam masa yang sama, ia dapat menyelamatkan alam sekitar dan mengurangkan penggunaan bubble wrap dalam pembungkusan.

SUMBER

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...