Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Cinta Saya Dengan Hanez Suraya Bukan Gimik – Awi Rafael

Adakah anda tahu bahawa penyanyi Awi Rafael kini sedang bercinta dengan pelakon Hanez Suraya? Kalau anda tidak tahu, ini Abang Nara nak bagitau. Walaupun kecoh baru-baru ini dikaitkan dengan pertengkaran yang wujud antara Shila Amzah dan Shaarnaz, sebenarnya hati Awi Rafael adalah milik Hanez Suraya.

hanez suraya

Advertisement

Yang penting, Awi Rafael jatuh cinta kepada Hanez Suraya bukan kerana keseksiannya. Untuk makluman, Hanez pernah keluar di dalam majalah Mangga dengan aksi yang agak melampau jugak (carik sendiri kalau nak tengok). Kata Awi Rafael:

Tak ada sebab lain. Dia ada kualiti yang saya inginkan. Bukan sebab seksi, atau sebab lain saya terpikat dengan dia. Ramai juga yang bertanya tentang hubungan cinta kami. Tapi saya selesa cakap hubungan kami profesional. Saya lebih suka istilah “teman tapi mesra”. Perkara ini terlalu baru. Saya terima dia kalau betul dia jodoh saya.

hanez suraya

Kadang-kadang hubungan cinta antara artis sengaja direka untuk menambahkan lagi populariti diri masing-masing. Namun bagi Awi Rafael, cinta mereka berdua bukanlah gimik.

Cinta kami bukan gimik. Saya tak kisah orang nak cakap apa sebab sekarang ini pun mereka bebas nak berkata apa-apa pun tentang saya. Biarlah nanti dah penat, mereka berhenti cakaplah

Abang Nara doakan agar hubungan cinta Awi Rafael dan Hanez Suraya akan berkekalan sehingga ke jinjang pelamin. Sekali tengok memang nampak sama cantik sama padan pasangan ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

48 Comments

  1. cik receptionist pecinta cekolat

    May 16, 2012 at 10:28 pm

    awi rafael tak brape hensem..tapi ada stail n kreatif..dok brcinta ni,brtambah2 la idea nk wat lagu yerk..

  2. dani niza

    May 16, 2012 at 8:52 pm

    Bukan pnah belakon ke minah ni

  3. awi, tak payah lah nak canang satu dunia

  4. wahh..

    May 16, 2012 at 7:28 pm

    Ni lagi sorang singaporean nk msk malaysia.. apa pn klu dh jodoh wat camne ye dak.. Abang zed yg ni nk kena lapor diri ke..?.

  5. Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer

    May 16, 2012 at 6:14 pm

    sape hanis suraya ni? dn si awi ni pn singaporean kn? awi ni tk berape sangat popular bab tu minah jambu tk berape nk kenal ngan dia ni…….ada lagu yg minah jambu penah dengar si awi ni nyanyi mon tues wed sun sat fri tu kn? ok jugak lagu tu……

Loading...
To Top