Written by AbangNara | July 10th, 2009

anak rita rudaini

Inilah gambar anak Rita Rudaini yang bakal menggegarkan sama ada dunia bola sepak Malaysia ataupun dunia hiburan Malaysia 20 tahun akan datang.

Nama anak Rita Rudaini dan Aidil Zafuan ialah Aidit Rayyan Rizqin. Rasanya ada terbaca maksud nama anak dia, jadi kalau ada sesiapa tau boleh share ngan kami di sini.

Ada 10 lagi gambar anak Rita Rudaini, Aidit Rayyan Rizqin dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Buat mereka yang masih tidak memiliki insurans diri atau insurans kemalangan, kami cadangkan anda melawat blog salah seorang ejen insurans Prudential Takaful. Setakat ini servis yang diberikan memang tip-top. Salah seorang pelanggan dia ialah SaifulNang, jurugambar terkemuka Malaysia. Klik sini untuk ke blog tersebut.

 
Written by AbangNara | July 9th, 2009

anak rita rudaini

Tahniah kami ucapkan buat Rita Rudaini dan suami, Aidil Zafuan kerana telah selamat menyambut kelahiran bayi lelaki mereka. Kalau tak salah info yang kami terima, Rita Rudaini terberanak jam 1.20 pagi tadi. Berat anak mereka ketika dilahirkan 2.91 kg. Kira sehat walafiat lah nie.

Nama anak Rita Rudaini dan Aidil Zafuan khabarnya ialah Rayyan Rizqin. Mantap gak nama anak diorang berdua nie kan? Sedap didengar. Maksudnya nanti kami check kat kamus. Stakat nie masih tak ada gambar anak Rita Rudaini. Nanti ada kitorang updatekan.

Tahniah sekali lagi kami ucapkan buat Aidil dan Rita. Semoga selepas nie keluarga Aidil dapatlah terim Rita Rudaini. Udah-udahle tue marah sebab kawin kat Siam. Dah dapat cucu dah pun.

Written by AbangNara | April 23rd, 2009

gambar rita rudaini mengandung

Seronok betul bila dapat tengok gambar terbaru Rita Rudaini tengah mengandung di atas. Bahagia betul Rita Rudaini dan suaminya, Aidil Zafuan.

Oh ya, gambar-gambar ini diambil semasa kedua-dua pasangan suami isteri ini berada di mahkamah untuk mendengar keputusan kes status perkahwinan mereka di Siam. Pasti lega sebab status mereka adalah sah sebagai suami isteri.

Harap-harap jagalah kandungan tue ye kak Rita. Aidil pun tengok-tengoklah isteri anda. Bagi kami walaupun jarak usia yang jauh, Rita dan Aidil nampak sama cantik dan sama padan.

gambar rita rudaini mengandung

Written by AbangNara | February 4th, 2009

Rita Rudaini nampak ayu dan comel dengan baju kurung coklat semasa bergambar dengan peminat. Mungkinkah ini yang menyebabkan Aidil Zafuan tewas di tangan janda panas ini?

Apa komen anda tentang Rita Rudaini? Anda suka atau benci kerana dia mengahwini lelaki yang 10 tahun lebih muda dari nya?