June 3rd, 2009

gambar nora danish bersosial

Gambar Nora Danish bersosial dan menari ini sesungguhnya nampak garang. Sebabnya Nora Danish memakai baju merah. Ini kalau ada lembu gila terlepas memang compem Nora Danish akan jadi mangsa pertama tandukan si lembu gila.

Kami memang suka sangat dengan Nora Danish. Mukanya lembut, comel dan tak dimamah usia. Maintain nampak 18 tahun jer. Bagus jugak si Rizal dah ceraikan dia nie. Nampak makin hot Nora Danish sejak memegang title janda.

Lagi gambar Nora Danish yang comel sedang bersosial dan menari bersama rakan-rakan perempuannya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar nora danish bersosial

gambar nora danish bersosial

gambar nora danish bersosial

gambar nora danish bersosial

gambar nora danish bersosial

June 2nd, 2009

akhilhayy

Sungguh celaka kenyataan si Ustaz Rock nie. Kejam betul sindiran dia. Isteri anda si Maiza tue mengadu sebab anda tak balik rumah 3 bulan. Tapi mungkin salah dia pun ada jugak kot.

Lagi berita sepenuhnya tentang perbicaraan mahkamah Akhil Hayy dan Maizawati Zainal dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Balik rumah nanti kitorang bagi komen kami sendiri ek.

Maizawati ketika hadir di Mahkamah Syariah Ipoh pagi tadi untuk menghadiri kes tuntutan cerai yang difailkan tempoh hari terhadap suaminya, penyanyi/pendakwah Akhil Hayy.(Foto The Star oleh Zabidi Tusin)

IPOH: Kemuncak ketegangan rumahtangga pendakwah bebas dan penyanyi Akhil Hayy sampai ke penghujungnya hari ini di Mahkamah Rendah Syariah Ipoh jam 10.25 pagi.

Kes menuntut ‘kebenaran cerai’ yang dikemukakan oleh isteri Akhil, Maizawati Zainal, 33 telah didengar di hadapan Hakim Syarie Mahkamah Rendah Syariah Ipoh Mohd Ridhuan Yusof.

Maizawati diwakili dua peguam Azmi Rais dan Zulkifli Che Yong sementara Akhil pula tidak diwakili mana-mana peguam.

Maizawati membawa anak-anaknya ke mahkamah pagi tadi

Perbicaraan di dalam kamar itu sepatutnya didengar pada jam 10 pagi tetapi tertangguh selama 25 minit kerana menantikan kemunculan Akhil yang akhirnya hadir bersama dua sahabat yang bertindak seperti ‘pengawal peribadi’nya.

Hubungan kedua suami isteri ini kelihatan agak dingin apabila masing-masing tidak bertegur sapa dan bertanya khabar.

“Kehilangan’ Akhil selama 3 bulan dari rumah mereka juga tidak menampakkan apa-apa reaksi.

Maizawati membuat tuntutan cerai setelah suaminya Akhil Hayy tidak pulang ke rumah selama 3 bulan

Namun, sebagai seorang ayah, Akhil sempat melempiaskan rasa rindunya kepada anak bongsu mereka, Muhd Shatiri Hidayatullah berusia 2 tahun.

Maizawati, yang hadir bersama lima orang anak mereka, kelihatan agak tenang.

Kes yang berjalan lancar terpaksa ditangguhkan hingga 11 pagi dan bersambung selepas itu.

Walaubagaimanapun, disebabkan ada dokumen yang tidak lengkap untuk membuat urusan tuntutan, maka kes tuntutan cerai ini ditangguh ke 15 Julai.

Akhil kelihatan agak serius dan tidak begitu mesra. Setelah dikejar oleh beberapa wartawan akhirnya beliau akur untuk menjawab soalan yang diajukan.

Kelibat pendakwah dan penyanyi Akhil Hayy sememang dinanti-nanti oleh wartawan di perkarangan Mahkamah Rendah Syariah Ipoh pagi tadi

“Saya tak nak bagi komen. Saya akan selesaikan dengan cara paling makruf. Saya akan buat yang terbaik dan telah dinasihatkan jangan perbesarkan isu ini,” kata Akhil.

Namun di sebalik riak tenang di wajahnya, hos program ‘Cafe Akhil Hayy’ itu sempat juga memberi komen sinis…”Kalau sesiapa ada masalah boleh adu pada stesen TV.”

Akhil Hayy tersenyum riang ketiak sampai di mahkamah pagi tadi

Beliau juga berkata, ramai sahabat handai datang memberi nasihat dan sokongan moral kepadanya.

“Biarlah saya berbincang secara makruf. Saya tidak mahu membesarkan cerita ini,” kata anak kepada pendakwah terkenal ini.

Kemelut rumahtangga Akhil-Maizawati menjadi perbualan hangat dua minggu lepas apabila Maizawati setuju membuat pendedahan keretakan rumahtangganya di dalam program ‘Nasi Lemak Kopi O’ dan Wanita Hari Ini (WHI) di TV3 baru-baru ini.

Dalam kedua-dua program itu, Maizawati mengaku suaminya memang mempunyai hubungan dengan penyanyi Waheeda. Justru katanya, dia memberi kebenaran Akhil berkahwin lagi dan bersedia hidup bermadu.

Namun, dia tidak tahu apa status hubungan suaminya dengan Waheeda kini apabila Akhil sendiri sudah tiga bulan tidak pulang ke rumah. Maizawati berkata, dia hanya mengikuti perkembangan kisah suaminya itu menerusi media dan mengambil keputusan untuk bercerai dengan Akhil.

Apa pun, yang pasti pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh Maiza telah menyebabkan kredibiliti suaminya sebagai pendakwah terjejas teruk.

Ini diakui sendiri oleh Akhil, apabila beliau dengan nada rendah diri berkata, “Kredibiliti dan imej saya sebagai pendakwah sudah terjejas,” kata Akhil.

Ditanya samada beliau akan teruskan niat melepaskan Maizawati, Akhil berkata, “Saya akan cuba buat keputusan yang terbaik.”

Maizawati telah membuat pendedahan tentang hubungan cinta suaminya, penyanyi Akhil Hayy dan Waheeda di stesen TV

Namun, pendirian Maizawati terhadap tuntutan cerainya jelas goyah.

Dia bagaikan bingung samada ingin meneruskan niatnya untuk membuat tuntutan cerai.

“Apa-apa pun tunggulah 15 Julai. Saya tak boleh cakap lagi. Ramai kawan-kawan yang nasihat jangan bercerai. Kata mereka kalau saya minta cerai, saya akan kelihatan seperti tewas…”

Bagaimana perasaan apabila ketemu semula suami selepas 3 bulan?

“No komen,” kata Maizawati sambil tersenyum.

Beliau juga berkata dia tidak ada masalah untuk bersemuka dengan Akhil.

Harapan pada kes tuntutan cerai pada kes ini?

“Tak boleh bagi penjelasan lagi…,” kata Maizawati.

Walaupun hakim memberi peringatan “Jangan sensasikan kes Akhil-Maizawati dan buat laporan untuk berita saja” – kenyataannya kisah rumahtangga personaliti seperti pendakwah terkenal Akhil Hayy dan dikaitkan pula dengan penyanyi Waheeda akan selalu menjadi berita panas yang dinanti-nantikan oleh peminat mereka.

June 2nd, 2009

makcik fazura

Itulah tajuk email yang kami terima daripada saudari Zarina. Kalau betullah ini adalah makcik Fazura, memang cun-cun belaka keluarga Fazura nie. Like auntie, like nephew. Hehe, terspeaking la pulak.

Pengiran Sufri nie tak pulak didedahkan sapa. Maybe orang-orang besar Brunei kot. Kalau makcik Fazura pun boleh kawin dengan orang kenamaan Brunei, inikan pulak Fazura. Setakat Dato-Dato kat Malaysia nie petik jari jer.

Lagi gambar makcik Fazura yang tak diketahui namanya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

makcik fazura

makcik fazura

makcik fazura

makcik fazura

makcik fazura

June 1st, 2009

memey suhaiza

Kalau korang dengar Hot FM minggu lepas, ada cerita panas yang cakap Norman dan si Memey nie bakal berkahwin 6 Jun nie. Sumbernya sudah tentulah dari penelefon-penelefon yang kononnya ada bau-bau bacang tak pun jiran dengan keluarga si Memey nie.

Hari nie keluarlah kenyataan dari si cantik Memey nie. Katanya dia masih muda dan rugi pulak kalau kawin awal. Tawaran berlakon tengah masuk mencurah-curah. Time nie la nak carik duit.

Yang paling tak tahan dengar bila dia kata dia dan Norman masih di peringkat kawan dan mengenal hati budi masing-masing. Mungkin zaman moden sekarang nie kalau dah kantoi berkhalwat pun masih dikira peringkat kawan kot. Kena kantoi tengah buat betul-betul baru dikira tak mengenal hati budi la kot.

Apa-apa lah cik Memey. Asalkan anda bahagia dan tak mengacau rumah tangga orang lain. Cukuplah dengan rumah tangga si Norman Hakim jer ye.

P.S: Ramai orang cakap yang si Waheeda nie pun sama taraf ngan Memey. Kami tak berani nak komen sampai ke tahap tue. Apa pendapat anda?