May 8th, 2009

cristine reyes

Inilah gambar awek yang sedang didukung oleh Awal dalam entri kami sebelum ini. Ada tekaan beberepa pembaca tepat sekali. Nama awek di dalam gambar ini ialah Cristine Reyes.

Memang high taste sungguh awek idaman Awal. Tak pandang gadis Melayu dah. Awek Philipina jugak yang menjadi idaman. Katanya Awal sekarang dalam proses tengah cucuk line dengan awek nie. Selalu berbalas-balas SMS sesama mereka.

Buat Awal, pandai ye anda memilih awek yang hot macam nie. Tak sangka tajam betul pandangan Awal sampai dapat ushar awek macam nie ada kat Philipina.

Advertisement
May 8th, 2009

Baru semalam kami kantoikan gambar Waheeda dan Akhil Hayy bersenda gurau di tepi pantai, hari ini Waheeda telah pun membuat pengakuan yang perkara tersebut adalah betul.

Rupanya-rupanya seorang lagi wanita di dalam gambar tersebut ialah pelakon Ramona Zamzam yang pernah hot dengan aksi seperti seorang lesbian. Khabarnya gambar tersebut telah diupload ke Facebook Ramona dan akhirnya menjadi tatapan ramai.

Dari kata-kata Waheeda, mereka berempat telah pergi makan ikan bakar di Port Dickson setelah habis shooting. Dan Waheeda tak kisah orang nak berkata apa tentangnya sebab dia bukannya melakukan perkara yang salah.

P.S: Kalau nak makan ikan bakar, lain kali pergi Umbai, lagi syok kat situ.

Advertisement
May 7th, 2009

juliana evans kebaya

Wajarkah BeautifulNara menjadikan Juliana Evans sebagai artis kesayangan blog ini? Untuk pengetahuan anda, title itu kini dipegang oleh Scha Al-Yahya yang tidak kurang jugak cunnya.

Tapi bila tengok gambar  Juliana Evans pakai baju kebaya merah, rasanya Scha pun tak mampu nak melawan keayuan dan kecantikannya. Renungan mata galaknya memang mampu mencairkan hati lelaki di luar sana.

Lagi gambar Juliana Evans berkebaya merah dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Dengar khabarnya vokalis Bunkface(SAM) tengah hangat bercinta dengan Juliana Evans. Tahniahlah kalau betul dapat jadikan Juliana Evans awek dia.

juliana evans kebaya

juliana evans kebaya

Advertisement
May 7th, 2009

Tak lama lagi Darling bakal melangsungkan perkahwinannya dengan jejaka pilihan hatinya, seorang pegawai pemasaran. Tahniah kami ucapkan. Kini Darling tengah sibuk menghulurkan kad kahwinnya kepada orang ramai.

Best jadi artis nie bila berkahwin. Ramai yang sponsor. Ada nak sponsor baju, ada nak sponsor pelamin. Tak payah nak buat loan bank nak kawin. Lagi best kalau ada orang nak sponsor honeymoon. Itu memang yang terbaik.

Ikuti luahan hati Darling mengenai perkahwinannya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

TATKALA ini, perasaan gementar memang tidak dapat dikawal lagi di dalam diri penerbit dan pelakon Nasreen Ngasri atau Darling yang sedang menghitung hari untuk bergelar isteri kepada jejaka pilihannya, Nur Azlin Rahmat, 34.

Darling yang ditemui pada majlis prebiu drama Gadis Cuci, semalam, tidak lekang dengan senyuman tatkala menceritakan tentang persiapan menjelang hari bersejarahnya itu, walaupun akui adakalanya dia cukup gelisah menantikan hari tersebut.

Sambil menggenggam kemas kad perkahwinan di tangannya untuk diedarkan kepada rakan-rakan media, tutur Darling, buat masa ini fikiran memang sedikit ‘berkecamuk’ memandangkan majlis pernikahan dan persandingannya itu semakin dekat.

“Semua pasangan yang akan berkahwin pasti akan risau memikirkan tentang macam-macam persiapan. Begitu juga dengan saya. Tapi alhamdulillah, hampir 70 peratus persiapan telah dibuat termasuklah baju pengantin dan katering.

“Saya bertuah juga kerana turut mendapat kerjasama beberapa pihak sempena majlis perkahwinan saya ini. Tetapi mereka bukannya menaja keseluruhan majlis ini, kami hanya bekerjasama dan saya tetap mengeluarkan duit sendiri untuk banyak perkara.

“Tetapi apapun, saya akui memang cukup berdebar menantikan hari itu. Maklumlah ini adalah satu perkara yang amat besar dalam hidup saya. Dan perkahwinan ini adalah satu penghijrahan terbesar dalam diri saya.

“Saya sudah bersedia untuk melangkah ke satu fasa hidup yang baru. Saya juga banyak membaca bahan-bahan tertentu sebagai persediaan untuk menjadi isteri yang baik,” kata Darling yang menerima wang hantara berjumlah RM22,222.22

Majlis pernikahan pelakon berusia 26 tahun itu dengan jejaka yang bertugas sebagai pegawai pemasaran tersebut akan diadakan di rumah keluarga Darling di Jalan Ipoh, Kuala Lumpur pada 30 Mei manakala majlis persandingan pula akan diadakan pada keesokan harinya di sebuah taman berdekatan kawasan perumahan tersebut.

Menurut Darling, majlis persandingan itu nanti akan dibuat bertemakan ‘simplicity garden’ yang akan diuruskan oleh perancang perkahwinan, Astaka Karya Sdn Bhd. Resepsi di sebelah lelaki pula akan diadakan di Bukit Katil, Melaka pada 7 Jun nanti.

Darling dan Nur Azlin telah mengikat tali pertunangan pada pertengahan Mac lalu walaupun baru menjalinkan hubungan tidak sampai setahun.

Meskipun pertunangan mereka itu pada awalnya turut terselit cerita yang kurang enak kononnya Darling ingin bertunang secepat mungkin gara-gara kes saman yang difailkan oleh bekas kekasih dan merupakan bekas rakan kongsinya, Wan Cromok yang mendakwa pelakon itu melakukan pecah amanah, namun semua itu berjaya ditepis dengan baik oleh Darling.

Baginya, dia tidak pernah mencampur-adukkan antara hubungan peribadi dan masalah kerja yang dihadapi.

Ditanya tentang perancangannya selepas bergelar isteri kelak, kata Darling, jadual seninya tidak akan berubah, cuma mungkin selepas ini dia perlu mempunyai jadual yang teratur agar dapat membahagikan masa sebaik mungkin antara karier dan rumahtangga.

“Saya bertuah kerana dia memahami karier saya. Tetapi kami memang ada berbincang dari segi komitmen terhadap karier dan rumahtangga selepas ini agar masing-masing tahu apa yang perlu dibuat,” kata Darling yang akan mengenakan pakaian rekaan Cosry pada majlis pernikahan dan persandingan itu nanti.

Bercerita tentang perkembangan kariernya ketika ini, kata Darling, drama bersiri terbaru terbitannya, Gadis Cuci akan mula ditayangkan pada 21 Mei ini, setiap Khamis, jam 9 malam di Astro Ria.

Drama bersiri itu menampilkan Darling, Fara Fauzana, Anne Ngasri dan Tengku Tiara sebagai pelakon utamanya.

“Kalau rating drama ini menarik, saya bercadang untuk teruskan dan mungkin akan memanggil semula Nora Danish, yang turut berlakon dalam Gadis Cuci yang pertama dulu.

“Nora tidak dapat sertai kami musim ini kerana ketika itu dia sedang mengandung, jadi saya memilih pelakon baru, Tengku Tiara untuk ambil alih dengan dan muncul sebagai karektor baru,” kata Darling yang juga ingin menghasilkan lebih banyak drama bercorak kerohanian selepas ini.

Advertisement