Written by AbangNara | November 16th, 2008

Oh Scha, walaupun dalam Bi-Pop hari ini kau cakap suaramu seperti jantan, aku tetap mengkagumi lakonanmu. Taklah sejantan mana suaramu berbanding jantan-jantan lain. Nasib baik suara kau bukan macam suara itik Fasha Sandha.

Sepatutnya engkau bersyukur wahai Scha. Semenjak dua ni aku tengok kau punya saham meletup-letup. Aku akui bakat lakonan kau memang mantap, semantap wajahmu yang mampu mencairkan Dato’-Dato’ di luar sana.

Tambah pulak dengan gosip engkau dengan pelakon perasan lelaki Melayu terakhir, Fahrin Ahmad, nama engkau memang makin panas sekarang nie. Jangan lupa daratan dan buat kepala macam artis-artis perempuan yang lain udah le.

Kalau nak tau apa Scha cerita dalam BiPop hari ini, bolehlah ke laman BiPop sendiri atau OhBulan.

Written by AbangNara | November 15th, 2008

gambar seksi sassy falak

Banyak lagi gambar-gambar hot Sassy Falak kalau baca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | November 15th, 2008

#Gambar diambil dari MediaMalaya.

Written by AbangNara | November 15th, 2008

Kalau dah cantik mengandung pun tetap hot jugak. Itu yang mampu dikatakan tentang artis janda hangat yang sedang mengandung 7 bulan sekarang, Nora Danish. Gambar posenya untuk Anugerah Skrin 2008 walaupun dengan perut yang semakin membesar ternyata masih berbisa.

Tak banyak gambar terbaru perut Nora Danish yang mengandung tetapi harap-harap 3 keping gambar ini dapat mengubat kerinduan peminat-peminat Nora Danish. Kami doakan agar Nora Danish sentiasa sihat dan kandungannya selamat dilahirkan tanpa sebarang masalah.

Page 3,927 of 3,937« First...102030...3,9253,9263,9273,9283,929...Last »