Written by AbangNara | March 30th, 2009

Kalau isteri anda mengandung dan bertambah seksi serta mengancam seperti gambar Dynas mengandung di atas, adakah anda akan memastikan isteri anda mengandung setiap tahun?

P.S: Bertambah bulat dan mantap si Dynas nie bila dia mengandung. Tahniah dan semoga selamat melahirkan anak kelak. Mesti anak Dynaz comel macam maknya nanti.

Written by AbangNara | March 30th, 2009

Kalau anda tengok betul-betul gambar di atas, pastinya anda akan perasaan sesuatu tersembul di sebalik baju Nikki. Banyak blog-blog hiburan lain yang cakap Nikki tak pakai bra @ coli semasa gambar di atas diambil.

Apa yang anda perlu tahu ialah, baju hitam sangat tidak sesuai dipakai semasa berposing terutamanya jika kamera menggunakan flash. Gambar Nikki di atas adalah satu contoh keburukan memakai baju hitam semasa bergambar. Kan dah nampak apa yang sepatutnya tak nampak.

Namun hanya Nikki sahaja yang tahu sama ada dia pakai bra atau tidak semasa gambar di atas diambil. Kita tunggu apa komen dari Nikki. Itupun kalau dia baca blog kami ini.

Written by AbangNara | March 30th, 2009

gambar tudung siti nurhaliza

Perghhh!!! Kalau kena tenung dengan lirikan mata Dato’ Siti Nurhaliza macam gambar di atas, bukan Dato’ K je yang akan tergoda, mungkin Dato’-Dato’ MT Umno yang baru pun akan cair jadinya.

Korang layan ajerlah gambar Dato’ Siti Nurhaliza bergaya dengan tudung separuh dia. Siti Nurhaliza nampak sangat-sangat ayu dan cantik dalam koleksi gambar-gambar dia nie.

Tengok lagi gambar-gambar Siti Nurhaliza dengan baca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | March 30th, 2009

gambar kahwin dynaz

Selongkar punya selongkar, rupanya kami masih tak kongsi bersama dengan anda gambar majlis perkahwinan Dynas. Maafkanlah diri kami ini yang serba kekurangan.

Walaupun sekarang Dynaz sudah pun mengandung, rasanya masih tak terlambat nak kongsi bersama kecantikan dan keayuan si Dynas masa majlis perkahwinannya.

Petang nanti kami akan kongsikan gambar mengandung Dynas pulak ye. Lagi gambar sekitar majlis perkahwinan Dynaz dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Bertuah betul suami Dynaz. Cantik, putih, body mantap. Senang cerita Dynaz nie memang datang dengan pakej yang lengkap.