July 23rd, 2009

fizz fairuz

Kalau dulu title hero Melayu dipegang oleh Rosyam Noor, sekarang nie dah makin ramai artis lelaki muda yang nak merampas gelaran nie dari Rosyam. Maklumlah Rosyam pun dah tua, umur dah meningkat, kurang sesuai kalau gelaran tue milik dia sampai sekarang.

Salah seorang pelakon lelaki yang tengah naik sudah semestinya Fizz Fairuz. Ada pakej jugak dia nie. Hensem, muda dan ada bakat lakonan. Kontroversi pun kurang. Malah semua orang pun tahu awek dia si Almy Nadia tue. So boleh dikatakan dia naik sebab bakat, bukan sebab kontroversi.

Layak ke Fizz Fairuz digelar Hero Melayu yang baru? Mungkin masih jauh nak sampai ke tahap tue, tapi sapa tahu suatu hari nanti kan? Buat Fizz Fairuz, banyak-banyakkanlah belajar daripada senior-senior anda seperti Rosyam Noor untuk menjadi pelakon yang lebih hebat.

Lagi gambar-gambar Fizz Fairuz dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

fizz fairuz

fizz fairuz

fizz fairuz

fizz fairuz

fizz fairuz

fizz fairuz

fizz fairuz

fizz fairuz

fizz fairuz

Advertisement
March 31st, 2009

Inilah gaya teknik CPR yang telah dilakukan oleh Fizz Fairuz kepada Roslan Shah sehingga dicop gay oleh media-media tempatan.

Kami tak mahu ambik peduli sama ada Fizz Fairuz atau Roslan Shah gay. Itu lantak dioranglah. Yang kami nak bengang di sini ialah kebodohan kedua-dua pelakon nie.

CPR tue maknanya kau tengah nak bagi bantuan pernafasan kecemasan sebab member kau tengah nazak. Kalau member kau tue siap boleh angkat tangan lagi masa kau nak bagi CPR, apa kejadahnya kau sibuk-sibuk nak wat CPR? Maknanya dia tue sihat walafiat lagi la.

Pening kepala tengok mutu lakonan pelakon-pelakon Malaysia nie. At least buatlah research dulu sebelum berlakon. Ini main bantai jer. Pengarah pun sama bodoh jugak. Panas hati kami dibuatnya.

Advertisement