Bukan Isteri Sempurna, Umie Aida Beri Izin Suami Kahwin Lagi

Hiburan

Bukan Isteri Sempurna, Umie Aida Beri Izin Suami Kahwin Lagi

Bila sebut tentang poligami ataupun hidup bermadu, hampir semua wanita tidak mahu perkara itu berlaku. Tidak mahu rasa perit melalui dugaan dan ujian berkongsi kasih.

Advertisement

Namun, lain pula buat pelakon Datin Seri Umie Aida. Entah apa yang beliau mimpikan semasa tidur sehingga ketika beliau bangun, beliau dengan rela hati memberikan keizinan buat suaminya, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan untuk berkahwin lagi.

Menerusi akaun Instagramnya, Umie berkata beliau bukanlah seorang isteri sempurna dan sanggup untuk bermadu asalkan suaminya tidak membuat perkara tidak elok dibelakangnya.

Rata-rata peminat juga tertanya mengapa Umie mengeluarkan kenyataan yang agak mengejutkan itu. Bagaimanapun, mereka tetap mendoakan agar rumah tangga beliau dan suami kekal bahagia sehingga ke jannah.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

15 Comments

  1. Anonymous

    July 30, 2018 at 1:17 pm

    Muka Umie tu dah lain mcm aku nengok…kuat membotox…sama geng dgn Zahida Rafik..skrg dah berpurdah katanya…x tau berpurdah sbb nak tutup muka yg dah benjol atau dah berubah…..

    • minah jambu say NO to drugs

      July 30, 2018 at 1:27 pm

      mungkin jugak ..

  2. minah jambu say NO to drugs

    July 30, 2018 at 1:16 pm

    kenape macm tu ? sangup kasi laki kawin lagi ape dh muak ke tengok muka laki hari2 ? laki tkde pon sebut nak kawin lagi …ape masalah nye ni ? kalau laki tu nak kawin lagi tak payah di suruh2 tau la dia gi nikah n kawin…mana orang sempurna dlm donia yg fana ni ??? kalau ada yg cakap sempurna pon itu semua hipokrit aje nak sedap kan hati orang…

    • Anonymous

      July 30, 2018 at 2:02 pm

      mungkin umie ni refer dia tak sempurna sbb masih tak pregnant.. umur dia berapa agaknya skrg

    • minah jambu say NO to drugs

      July 30, 2018 at 4:52 pm

      oookesah nyeeee takpe la belom ada rezeki nak ada baby sabar aje la umie eh ..semoga di murah kan rezeki dapat baby amiiin..

  3. Itsmeeemaggie

    July 30, 2018 at 12:55 pm

    Kuatnya kak umie??

    • Wekkkkkkk

      July 30, 2018 at 2:14 pm

      Kkdg..bila dh lma brmh tangga..kkdg ada gak muak dgn seks. Tambhan lgi jika sesama dh berumur. Mungkin sbuln 2 kli je.
      Janji ada tman utk berbicara dn teman ke mana2.
      Lgipun Datin dan Datuk..semua dh ada..
      Rasanya Datuk tu pun dh brsyukur ada Datin..tak mungkin laki dia mahu lagi. Klaulah laki mahu..sudah lma dia buat.
      Menyusahkn je bernikh lagi.
      Bukn semua lelaki suka ada lebih bini.
      Bkn sng dpt mcm ni.

  4. Anony

    July 30, 2018 at 12:54 pm

    Kalo saya la..memang x sanggup?

  5. Anony

    July 30, 2018 at 12:53 pm

    Kalo saya la..memang x sanggup?

Loading...