Bomba Cari Nelayan Hilang 3 Hari, Rupa-Rupanya Pergi Rumah ‘Cousin’

Berita

Bomba Cari Nelayan Hilang 3 Hari, Rupa-Rupanya Pergi Rumah ‘Cousin’

Misi pencarian seorang nelayan yang dilaporkan ‘hilang’ di perairan, Kudat, utara Sabah selama tiga hari dilaporkan berakhir pada hari ini, seperti laporan The Star.

Difahamkan, nelayan yang dikhuatiri ‘hilang dan lemas’ itu berada dalam keadaan baik dan rupa-rupanya sedang menetap di rumah saudaranya.

Advertisement

 

BombaSumber : Gambar Hiasan  

 

Tanggal 27 Januari lalu, isteri kepada nelayan yang berusia 54 tahun itu melaporkan kepada pihak berkuasa mengenai suaminya yang dilaporkan tidak pulang ke rumah selepas keluar memancing.

Namun pada hari Ahad, dia memaklumkan anggota Jabatan Bomba dan Penyelamat bahawa suaminya itu dijumpai sedang berada di rumah saudara-maranya di Kampung Rosob.

Sepanjang operasi mencari dan menyelamat, lelaki yang hilang itu sebenarnya bersama saudara mara di kampung lain.

“Kami segera membatalkan operasi mencari dan menyelamat selepas dimaklumkan oleh isterinya pada 7.35 pagi (Ahad)” lapor jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat Sabah.

youtuber
10 bulan lalu

Curi Masuk Sunway Lagoon Demi 'Content', YouTuber Diburu Polis

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : The Star

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...