“Bila Tak Laku, Cakap Kena Buatan Orang” – Wanita Kesal ‘Order’ Nasi Goreng Berbeza, Tapi Semua Sama

Kehidupan

“Bila Tak Laku, Cakap Kena Buatan Orang” – Wanita Kesal ‘Order’ Nasi Goreng Berbeza, Tapi Semua Sama

Rasanya semua orang akan marah jika makanan yang kita beli diterima dalam keadaan yang tidak memuaskan, apatah lagi peniaga restoran tidak menyajikan makanan seperti yang ditempah dalam menu.

Sama seperti luahan seorang pengguna di TikTok, wanita ini tampil meluahkan rasa tidak berpuas hati dengan makanan yang disediakan oleh sebuah restoran.

Advertisement

Menerusi video pendek yang dimuat naik, nasi goreng yang ditempah semuanya kelihatan sama, namun tempahan yang dibuat merupakan tiga jenis nasi goreng yang berbeza.

Bukan sahaja mempunyai warna serta tekstur yang sama, malah ia juga dipercayai dimasak dalam satu kuali. Bagaimanapun, wanita tersebut tidak menceritakan rasa nasi goreng terbabit dan dipercayai, ia merupakan kali terakhir dia membuat pesanan di restoran itu.

Advertisement

Meninjau di ruangan komen video terbabit, rata-rata netizen turut berasa geram biarpun tidak berada di tempat wanita itu dan banyak yang mendakwa, tiga-tiga nasi goreng itu dimasak dalam kuali yang sama.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

4 bulan lalu

"Dulu Dibuang & Dihina, Sekarang Dipuji & Dikutip" - Sera Perli Shuk?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...