May 23rd, 2019

Pelakon Ammar Alfian kini menjadi perhatian media dan Netizen setelah isterinya, Nelisa Nezam mendedahkan kecurangannya saat wanita itu hamil enam bulan dengan seorang wanita yang tidak dikenal pasti identitinya.

Belum pun reda kesan pendedahan itu, sekali lagi Nelisa mendedahkan bahawa dia tidak menipu seperti dakwaan Ammar kepada satu media bahasa Inggeris kononnya semuanya hanya fitnah dan Nelisa sudah meminta maaf kepadanya.

Nelisa seterusnya mendedahkan perbualan WhatsApp antara dia dan Ammar di mana Ammar mengakui dia curang dan seorang penipu.

Sejam lepas, Ammar telah memuat naik satu kenyataan, memberitahu ia penjelasan terakhir yang akan dia buat mengenai kemelut rumahtangganya.

Ammar Alfian dan Nelisa Nezam yang merupakan seorang model melangsungkan perkahwinan  pada tahun 2016. – beautifulnara.com


23 responses to “Beri Saya Ruang Untuk Selamatkan Perkahwinan Saya – Ammar Alfian”

  1. Lala says:

    Bukan sbb dia femes ke tak – tak kira juga benda ni minta simpati ke tak. Namapun perempuan, mmg akan meluah perasaan. Nk nk tgh sarat ngandung, what u expect? Diam diri, makan hati sengsorang ke? Sedang benda takde ape pun, boleh jd emo – inikan pulak pasal laki “makan luar” – mampu ke nak redha, mengenang nasib, muhasabah? Pk cerita bini buka aib laki kt media, tak pk lak bab laki tu pijak maruah bini bila “melayan” betina lain? Siapa yg cari pasal dlu? kalau laki tak gatal, takkan bini meroyan ye tak?

  2. Anonymous says:

    GOSSIP TERTIBA CERAI, MENIKAH SONYAP..
    SETTLE SENDIRILAH..MLS NK KOMEN…TGH PUASA NI, PERUT LEMAH, JARI LEMBIK, FIKIRAN X LAJU…OK BAI..NNTI2 JELAH..MLM2..

  3. meetomato says:

    lelaki ni, klu dh kantoi & nak minta maaf…..ego mmg meninggi, ckp isteri memalukan dier…ade sebab munasabah tau knp isteri memalukan awak di media..masa ko sedap main pepek pompuan lain berjam2, takde pulak ko rasa malu. rasa nafsu membuak2 lagi ade la kan? bodoh bin bahlol.

    cuba bini ko pulak main dgn org lain, awak ok ke ammar? mesti awak marah dan akan memalukan bini ko jugak kan? minta cerai terus kan?

  4. sajatssususejat says:

    Bini dia power. Tak guna la nak jaga aib suami yang sendiri tak reti jaga maruah. Padan muka kau. Ckp bini main permainan. Ko mempermainkan dia ko tak fikir pulak??? AYOOO (dalam bahasa sajat)

  5. Hmm says:

    Bila semua tahu salah kau, baru nak kembali pada Tuhan katanyerrr. Semasa sedap tu, tak ingat isteri yg sarat mengandung, tak ingat Tuhan ke. Ni sebab kantoi curang, kalau belum kantoi, masih continue sedap sedap lah. Suami zaman skg ni nak apa lagi yg tak cukup? Makan luar tu berbaloi ke untuk korang?

Loading...