“Berdaftar Tapi Cuai!” – Muka Anak Penuh Kesan Calar, Ibu Kesal Guru Taska Bersikap Sambil Lewa

Kehidupan

“Berdaftar Tapi Cuai!” – Muka Anak Penuh Kesan Calar, Ibu Kesal Guru Taska Bersikap Sambil Lewa

Sejak kebelakangan ini, banyak kali kita dengari kes anak-anak kecil tercedera berlaku di taska atas kecuaian pihak taska ataupun sifat tidak bertanggungjawab mereka.

Sama seperti cerita yang dikongsikan oleh seorang wanita di laman Facebooknya, dia meluahkan rasa kecewa apabila melihat muka anak kesayangan penuh dengan kesan calar yang dilakukan oleh anak kecil lain yang juga dijagakan oleh pihak taska berdaftar terbabit.

Advertisement

Wanita itu berasa kesal kerana amanah yang diberikan olehnya untuk pihak taska terbabit tidak dijalankan dengan betul untuk menjaga anaknya dengan betul dan menganggap mereka bersikap cuai.

Selepas berlakunya kejadian ‘mencakar’ itu, guru taska berkenaan menghantar mesej kepada si ibu melalui WhatsApp untuk menerangkan kejadian yang telah berlaku dan memberitahu pihak mereka kononnya tidak sempat meleraikan situasi yang terjadi ketika itu.

Bagaimanapun, apabila melihat dalam kamera litar tertutup (CCTV) taska itu lain pula kerana tiada siapa yang datang ke dalam bilik budak itu duduk bersama ataupun berada di dalam bilik berkenaan.

Dalam pada itu, wanita itu turut mendakwa pihak taska langsung tidak menghubunginya untuk berbincang, malah bersifat kurang sopan terhadap dia.

Serik dengan apa yang berlaku, si ibu sempat meninggalkan pesanan kepada ibu bapa diluar sana untuk periksa dahulu latar belakang taska yang hendak dihantar biarpun berdaftar.

komen facebook

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen berasa kasihan melihat rakaman CCTV anak wanita itu dicakar dan berasa geram apabila sesetengah pihak taska kadang-kala mengambil ringan tentang amanah mereka terhadap ibu bapa.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Azri Iskandar dah jumpa pengganti
6 bulan lalu

"Ada Tarikh Saya Bagitahu.." - Akui Bakal Merisik, Azri Iskandar Kenal Wanita Baru Lepas 12 Hari Bercerai

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...