“Beras Aku Beli Kut?” – Gian Nak Lepak Dengan Kawan, Suami Anggap Isteri Tak Pandai Jaga Anak

Kehidupan

“Beras Aku Beli Kut?” – Gian Nak Lepak Dengan Kawan, Suami Anggap Isteri Tak Pandai Jaga Anak

Tular di laman Twitter, satu ciapan oleh seorang pengguna yang memaparkan gambar tangkap layar status WhatsApp daripada seorang lelaki dipercayai berstatus suami telah mendapat pelbagai reaksi daripada netizen.

Menerusi hantaran tersebut, suami itu dilihat berang kerana sering tidak dapat keluar bersama rakan-rakan dan menganggap dia sudahpun melunaskan tanggungjawab dengan menyediakan makan minum untuk keluarga.

Advertisement

Lebih menyedihkan, dia turut mendakwa isterinya tidak pandai menjaga anak mereka dan seolah-olah ‘lepas tangan’ kerana terlalu gian ingin keluar melepak dengan rakan-rakannya.

Kerja siang malam cari duit untuk keluarga. Beras aku beli kut? Aku pun nak masa untuk chill dengan kawan-kawan.

Selepas hantaran tersebut tular, lelaki itu sekali lagi memuat naik hantaran status WhatsApp dan mengatakan orang ramai sengaja menularkan kisahnya di media sosial.

Lantak kau lah! aku tahu aku betul. Memang tanggungjawab bini lahirkan anak dan jaga anak luar dalam, aku nak santai dengan kawan-kawan.

Meninjau di ruangan balas, rata-rata netizen turut mengecam tindakan lelaki itu yang lebih mengutamakan rakan-rakan berbanding keluarga sendiri.

Wahh sedap betul mulut tu… Nak lepak lama-lama tak payah kahwin lagi. – Netizen.

Sedihnya kalau ada husband macam ni, takkan tak sedar kalau kita dah nikah, kita takkan dapat balik kehidupan remaja kita, terutama bila dah ada anak,” tulis seorang pengguna Twitter.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

'couple' kantoi buat projek oleh kru produksi
7 bulan lalu

"Tu Kawasan Orang Beribadah Tau!" - Kru Produksi 'Tangkap' Pasangan Buat 'Projek' Dipuji Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

4 Comments

  1. Zioe

    May 18, 2022 at 10:02 am

    Nt bila ko sakit..demam..ke..ko suruh kawan2 lepak ko jaga ko siang malam..urutkan ko..g amik makan minum ubat ko.bawak ko g klinik segala..jgn suh bini atau anak y mgkin dah besar waktu ko sakit nk mampos tu ya…bodoh tu jgn dihabis2kan..tinggalkan sikit..

  2. Anonymous

    May 18, 2022 at 9:29 am

    Salah satu ciri2 lelaki dayus, tapi ramai lelaki yang ambil ringan..kalau isteri buat seperti apa yang kau buat, kau buat apa yg isteri buat..kau sanggup tak..paling2 buat satu minggu..kau rasa mcmne??sabar x seperti sabar seorg isteri

  3. Aku

    May 17, 2022 at 9:12 pm

    Pegi mampus lelaki ego macam ni. Langsung tak hormat isteri. Tak layak digelar suami pun.

  4. Anonymous

    May 17, 2022 at 4:28 pm

    ni spesis laki cmni, meninggal pun aku xkan bacakan yaasin. suh kawan2 ko tu bacakan

Loading...