Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Belum Hamil Lagi, Berat Badan Sahaja Naik – Anzalna Nasir

Gara-gara berkongsi foto berat badan beliau yang naik mendadak, peminat Anzalna Nasir menyangka beliau kini sudah hamil selepas lebih dua tahun mendirikan rumah tangga.

Advertisement

Bagaimanapun, Anzalna menafikan berita tersebut tetapi pada masa yang sama mengakui ada merancang untuk menimang cahaya mata pada tahun ini. Beliau menganggap setiap kata-kata peminat adalah doa buat dirinya.

Spekulasi timbul apabila saya memuat naik foto yang menunjukkan berat badan saya naik di laman Instagram. Ramai pihak yang anggap saya kini sedang berbadan dua. Tetapi sebenarnya berat badan saya naik kerana saya sedang gembira dengan kehidupan sekarang.

Saya menganggap kata-kata peminat sebagai doa. Saya bersyukur kerana ramai yang mahu menantikan cahaya mata saya dan suami.

Pasangan mana yang tidak mahukan zuriat mereka sendiri bukan? InshaAllah berkat doa peminat dan beserta dengan usaha Anzalna pasti beliau dan suami akan ada rezeki untuk menimang cahaya mata satu hari nanti.

Sumber Berita : Astro Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

47 Comments

  1. Aku bukan mokcik bawang hokayyy

    April 10, 2018 at 2:20 pm

    Aku suka tgk anzalna ni…cantik orangnya. Muka dia n hubby pun lebih kurang sama…serasi gitu…di doakan agar anzalna segera dikurniakan zuriat yg comel2 ..
    And bila tgk berat anzalna tu….aku penah rasa berat tu masa umur aku 13 thn…lepaih tu…kali 3 kot berat aku skrg…dari thn ke thn aku membesar bagai johan….?

  2. Aku bukan mokcik bawang hokayyy

    April 10, 2018 at 2:18 pm

    Aku suka tgk anzalna ni…cantik orangnya. Muka dia n hubby pun lebih kurang sama…serasi gitu…di doakan agar anzalna segera dikurniakan zuriat yg comel2 ..
    And bila tgk berat anzalna tu….aku penah rasa berat tu masa umur aku 13 thn…lepaih tu…kali 3 kot berat aku skrg…dari thn ke thn aku membesar bagai johan….?

  3. cikkiah

    April 10, 2018 at 1:50 pm

    anzalna tu kecik molek ja bkn tggi mcm dok tgok dlm tv pun.jgn tertipu.ksut ja 8inci
    cikkiah penah jumpa dah depan2.

    • Anonymous

      April 10, 2018 at 2:15 pm

      cantik ori…ke cantik mekap

    • cikkiah

      April 11, 2018 at 1:17 pm

      cantik mekap..ori biasa2 aja lo..kiekie

  4. bunga lalang

    April 10, 2018 at 11:20 am

    buat IVF la…ko kan kaya

    • Anonymous

      April 10, 2018 at 12:55 pm

      Akan difikirkn..Tu jln terakhir..

  5. anonymous

    April 10, 2018 at 10:24 am

    Tgk Anzalna adik beradik selalu jer gi makan sana sini ni.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama