Belum Dikurniakan Anak Selepas 7 Tahun, Rakan Baik Pula Hina Mandul

Kehidupan

Belum Dikurniakan Anak Selepas 7 Tahun, Rakan Baik Pula Hina Mandul

Setiap pasangan yang mendirikan rumah tangga sudah pasti menyimpan impian untuk dikurniakan cahaya mata sendiri.

Bagaimanapun, bukan semua pasangan diberikan rezeki terbabit pada awal perkahwinan, malah ada saja yang dikurniakan zuriat setelah sekian lama mendirikan rumah tangga. Oleh kerana itu, tiada manusia berhak untuk mempertikaikan rezeki yang diberikan oleh Allah S.W.T itu.

Advertisement

Seperti kisah yang dikongsikan oleh seorang wanita ini, dia pernah dihina dan dicemuh hanya kerana dirinya tidak mempunyai zuriat setelah 7 tahun bersama suami.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Lagi membuatkan kata-kata itu perit dihati wanita terbabit kerana ia keluar dari mulut rakannya sendiri, malah turut disindir oleh rakan baru berkahwin yang sudah dikurniakan anak dahulu.

Jelasnya kepada pihak mStar, dia dan suami sudah berikhtiar sebaik mungkin sehingga melakukan rawatan IUI sebanyak dua kali.

Tambahannya lagi, sepanjang mendirikan rumah tangga bersama suami, dia pernah hamil dan gugur sebanyak kali serta kali terakhir dirinya gugur pada awal tahun lepas.

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen hantaran video yang dimuat naik di platform TikTok, rata-rata netizen mendoakan agar pasangan tersebut sentiasa dimurahkan rezeki dari segala aspek serta memuji mereka kerana menyayangi anak asuhan dengan penuh kasih sayang.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Tasnim Shah
8 bulan lalu

Influencer ‘Self- Reward’ Ke Dubai, Netizen Kecam Anggap Rampas Hak Pelajar Susah Ke IPTA

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...