Written by Bella | July 17th, 2018

Sudah beberapa kali Shahir menyatakan hasratnya untuk berkahwin dengan Erra Fazira, namun bila peminat sudah begitu teruja mendengar berita bakal bernikah, saat itu jugalah kedua-duanya tampil memberitahu mereka belum ada perancangan untuk bergelar suami isteri ataupun memberika jawapan pasti mengenai status hubungan mereka.

Mula ada peminat yang sudah naik menyampah dan bosan dengan sikap Shahir dan Erra yang sering berdolak-dalik. Apakah ‘wayang’ yang mereka sedang mainkan lagi? Ini dia penjelasan daripada Erra sendiri :-

Jujur kami belum ada rancangan berkahwin. Saya berjanji kalau ada langkah seterusnya dengan dia, pasti akan diberitahu. Tapi andai belum lagi keluar daripada mulut saya mahupun Shahir, semua itu bersifat spekulasi. Kalau ada jodoh dengan dia, alhamdulillah . Kalau sebaliknya, saya redha Doakan yang terbaik.

Saya pun bukan muda lagi. Saya memang tak pernah menafikan berkawan dengan Shahir sejak lebih tiga tahun lalu. Sebagai perempuan saya tak boleh berlebihan dalam hal ini. Bukan nak sorok atau main tarik tali. Memang tiada majlis merisik atau bertunang seperti yang didakwa sebelum ini. Shahir pun belum bertemu keluarga saya.

Shahir pula meminta agar peminat tidak berhenti mendoakan yang terbaik buat mereka dan semoga ada jodoh sehingga ke jenjang pelamin.

Sumber Berita : BH ONLINE

32 responses to Belum Ada Rancangan Kahwin Dengan Shahir – Erra Fazira

  1. nana nera says:

    bercinta dengan jantan muda yg layak buat menantu mcm ni tak rasa malu ke. bekas-bekas suami dia ni secara average nya tak ada apa yang kurang. bercerai jugak. nak salahkan jodoh tak berpanjangan jugak ke….

    11

    2
    • wekkkkkkk says:

      x kisahlh lelaki muda, jgn amek laki org dh lah..biar muda dari tua yg membongkok sikit je dh letih..angkat beras 10 kilo pun x larat buat hape.

      skrg ni byk je yg bukan retis pompuan nikahi lelaki muda, apatah lagi retis pun akan byk nnti..dn bebaru ni 17 July. 2018 ….A.Aida umur 47 tahun bakal nikahi lelaki umur 29 tahun…dah bagi cincin berlian lagi…(klik saja story di Malaysia.digest)

      …cinta ke $$$$$$…x kisahlah

      9

      0
      • Hati says:

        A.aida bukan banyak kali cerai ke..harap2 la kali ni bertahan kan..

        4

        0
        • wekkkkkkk says:

          kalau ini jadi..yg ke 4. Ko dh klik ke google “malaysia.digest.com”..
          ada gmbr lelaki tu..penuh berahi dia.

          0

          0
      • fikir baik2 Erra says:

        tak payah la dgn si shahir, mampu ke dia nak menanggung? hutang pun keliling pinggang, putar belit plk tu. nnt ada masalah sikit, lari….

        15

        0
    • Anonymous says:

      cari la CEO or datuk2 yang single.. baru padan

      4

      2
      • wekkkkkkk says:

        masalahnya single tinggal yg bantut je..kerdil..tapi kaya…cam na tu

        0

        0
      • johnny bravo says:

        takde datuk2 or ceo yg nak, sb tu duk layan shahir.. Kalau ade vip yg nak kat dia, hmmm….tanpa pikir panjang dia terima, perempuan ni kan mata duitan. Dulu banyak mana duit Hans dia amik.

        0

        2
    • Salamat Munak says:

      si shahir ni duit pun takdak nak kahwin celah mana??????????

      0

      0
  2. Anonymous says:

    muda sodap, tua pun sodap
    ..memasing ada kelebihan…

    0

    0
  3. peratijangantakperati says:

    aah memasing…bosan lah..
    tak abis2 deny…
    sok betol2 tak ada jodoh baru tau..

    kalau betol ngaku je lah ..
    buat pe nak selindung2?

    6

    0
  4. Anonymous says:

    sendu2 mcm ni la. xde citer try create citer. malu la skit…

    3

    0
  5. Anonymous says:

    ctdk jgk pandai cari laki… kawin yg kaya terus.. laki org pun bole janji ceraikan bini 1st… happy ever after skrg pikir majukan bisnes simplysiti… umur2 tu takde nak pikir cari cinta dah.. oiii laa erra cari laa yg elok skit kaki hutang ni jgk berkenan di hati yaaaa

    5

    3
    • Anonymous says:

      tapi ada anak pompuankan skrg…

      kalau ada “org menyumpah”..habislah tempias ke anak nnti.

      2

      1
      • Anonymous says:

        mesti lah ctdk follow step ziela jalil as mother.. lepas belajar kawinkan cepat2… kasi sponsor grand2 majlis.. kalo tak nnti nmpk sgt anak beranak duk sangap laki org

        3

        1
  6. Anon says:

    Erra move on la. Kalau lelaki ni serious dah lama dia pinang.

    10

    0
  7. Koming says:

    Tak fahamlh..kn aritu shahir yg bagitau nk kahwin ngan erra Tahun ni..kecoh2 jelh..Lps tu nafi.. nk cari publisiti he kann.2 2 sending..lahai..kesian..

    10

    0
  8. Anonymous says:

    tak habis habis lagi si shahir dengan erra ni?..udah udaler..mana maunye dia bbini dengan yang dah nak setengah abad tu…adoiiii

    2

    0
  9. Minah membawang says:

    Nyampah da nk tau cte acik erra n dik shahir tu..die kte lum jmpe fmly,yg sorg kte da dpt restu..taik kucing sume ni..elok lg cm fattah & fazura..diam2 trs tau nikah..lg aman ati tgk..ni x,sume spekulasi semata2..jelak nk bce cte korg lg

    4

    1
  10. Anonymous says:

    Eee carilah lelaki yang kerja tetap walau tak kaya dan yang tak pelik2 sangat. Dari dulu pakai braces lamanya gigi dia nak betul Gigi ke gigi palsu? hikhikhik. Pelik2.

    1

    0
  11. Anonymous says:

    Bukan masalah muda ke apa..si shahir ni ..alahai dengan hal hutang piutang dia..dengan pakai braces x tanggal2 bg alasan takut x selesa..hal braces pun x pandai settle lagi nak fikir kahwin..pikir la baik2 erra..kalau jd ini dah masuk 3rd wedding..x payah la kalau setakat muka handsome acah2 alim tapi tanggungjawab questionable

    8

    0
  12. Wadafarkk says:

    Si erra ni. Dr zaman awie ke zaman hans isaac, ke zaman yusry ke zaman engku emran tak habis2 berdolak dalik keja ko. Bosan aku betina ni. Mampus lah ko nk kawin ke nk menjalang ke lantak ko. Next!!

    7

    -6
  13. Anonymous says:

    Lancaplah!Dah tua2 pun masih mcm budak2 wechat.

    0

    0
  14. Mak Bibi Latah says:

    Org kata kalau masa muda kita x main jantan/betina..Insya’allah hidup makmur hingga ketua..tapi kalau sebaliknya itu kifarah didunia Allah dh tunjukkn..biasanya akan bercerai berai atau jadi balu/duda masih umur muda..jgn marah itu pesanan org tua2..

    4

    2
  15. unknown says:

    doa sendiri2 lah shahir ..takde masa la nak doakan kau,peminat kau pun blm tntu dapat doakan kau,.ahahahahahaha..peminat ni pun ada hajat/doa tersendiri..

    3

    0
  16. mama says:

    Kan dah kata aritu ms shahir kata dah bersedia pinang erra….mesti erra akan bg statement menafikan. Pelik betul erra..apa lgi dia tunggu. nak mereput dulu ke?

    0

    0
  17. Pak ngah says:

    Baru 2 hari lepas jumpa kat SSF starling mall… jumpa erra anak dia dan juga shahir.. ada dengar erra cakap pada anak dia.. asked daddy.. cepat cepat aku tengok sape.. rupanya.. shahir…sedang tunggu kat casher.. jika dah kawen cakap ja laa buat apa nk dalih.. benda baik.. apa apa pun doakan yang terbaik untuk kebahagian diorang

    0

    0
  18. greenfinger says:

    Klu Shahir dia pgl daddy, engku tu apa plak? Papa? Ayah?

    0

    0

Leave a Reply to Anonymous - Cancel

Optional