“Bawa Dua Anak Ke Tu” – Suami Diperli Macam ‘Budak’ Sebab Ketinggian Rendah, Isteri ‘Sound’ Balik

Kehidupan

“Bawa Dua Anak Ke Tu” – Suami Diperli Macam ‘Budak’ Sebab Ketinggian Rendah, Isteri ‘Sound’ Balik

Selepas bukannya sempadan untuk pergi bercuti setelah sekian lama, sering kali kita lihat orang ramai mula bercuti ke luar negara dan merakam kegembiraan mereka untuk dipertontonkan kepada khayalak ramai.

Seperti yang dikongsikan oleh seorang wanita ini TikTok baru-baru ini, beliau memaparkan dirinya sedang berlancong dengan keluarga di luar negara.

Advertisement

Bagaimanapun, perkongsiaannya itu telah mendapat perhatian ramai kerana ada individu yang mempertikaikan ketinggian suaminya yang lebih rendah daripada dirinya.

Individu terbabit berkata kerana ketinggian suaminya yang lebih rendah itu telah membuatkan si suami kelihatan seperti anak wanita terbabit dan bukannya suaminya.

A mom with two sons on holiday.

Tidak mendiamkan diri, si isteri telah membidas balik kritikan individu terbabit dengan tenang dan itu telah membuatkan ramai netizen berpuas hati serta bersetuju dengan apa yang diperkatakan.

komen tiktok

Berhubungan dengan video yang sedang tular di platform media sosial berkenaan, rata-rata menyukai cara wanita itu mengawal keadaan dan tidak melenting apabila sang suami menerima kritikan sebegitu.

komen tiktok

komen tiktok

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

tol
6 bulan lalu

(VIDEO) "Berlumba Tunjuk Keb*dohan" - Lelaki Bangga 'Cucuk' Kereta Depan, Elak Bayar Tol Dikecam Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    June 13, 2022 at 5:02 pm

    Salute. Response dia classy. X memaki tp firm

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...