Baru 2 Minggu Bernikah, Pengantin Meninggal Dunia Kerana Buatan Sihir?

Kehidupan

Baru 2 Minggu Bernikah, Pengantin Meninggal Dunia Kerana Buatan Sihir?

Peritnya hati seorang suami yang baru saja mendirikan rumah tangga bersama isteri selama dua minggu akan tetapi Allah SWT lebih menyayangi si isteri.

Kisah tragis sepasang suami isteri yang dipisahkan dengan kematian ini dikongsikan dalam TikTok baru-baru ini dan difahamkan ia kerana ada orang sekeliling menyimpan hasrat dengki kepada mereka.

Advertisement

Pada tanggal 5 Februari lalu, detik bahagia pasangan ini tiba dan mereka disatukan dalam sebuah majlis yang penuh gelak tawa serta ceria.

Melihat dari video yang dikongsikan dalam video pendek itu, arwah serta suami sedang meraikan majlis perkahwinan mereka dengan berbusana pengantin dan bertemakan biru putih.

Hanya dua minggu diberikan masa untuk bergelar isteri, akhirnya arwah menghembuskan nafasnya yang terakhir setelah berjuang menentang sihir dihantar oleh individu yang dengki dengan dirinya.

Melihat pada posting di laman Facebook keluarga dan rakan terdekat, arwah difahamkan sudah lama terkena buatan orang dan berjuang sepanjang hayatnya.

pengantin baru meninggal dunia disihir

Bagaimanapun, siapa sangka usia perkahwinan yang baru saja cecah dua minggu tidak dapat kekal lama kerana akhirnya arwah pergi menghadap Ilahi.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Hairul Azreen vincent tan
10 bulan lalu

"Kembar Ke?" - Peminat Seloroh Wajah Bapa Hairul Azreen Mirip Tan Sri Vincent Tan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...