“Apa Yang Dia Lalui” – Pesan 8 Set Makanan, ‘Uncle’ Makan dan Cakap Sorang Buat Netizen Sebak

Kehidupan

“Apa Yang Dia Lalui” – Pesan 8 Set Makanan, ‘Uncle’ Makan dan Cakap Sorang Buat Netizen Sebak

Keluarga adalah sesuatu yang amat penting dalam kehidupan seseorang individu. Jika kita terbabit dalam kesusahan, keluargalah orang pertama yang kita akan cari untuk meminta pertolongan.

Namun begitu, ada sesetengah yang kurang bernasib baik apabila ahli keluarga mereka ‘pergi’ terdahulu sebelum mereka. Jika seseorang itu kuat menghadapi dugaan tersebut, perkara itu akan diterima dengan hati yang terbuka, tetapi jika seseorang itu tidak kuat menghadapi kehilangan orang tersayang, ia dapat menghancurkan kesihatan mental seseorang individu.

Advertisement

Berikutlah perkongsian di Facebook oleh akaun yang dikenali sebagai Zayan, di mana ia menceritakan tentang seorang ‘uncle’ yang makan berseorangan tetapi memesan hidangan untuk lapan orang termasuk air.

Hidangan yang dipesan itu akan disusun dengan sebaik mungkin dan ketika memakan hidangan berkenaan ‘uncle’ itu bercakap-cakap dengan kerusi sebelahnya seolah-olah ada orang di kerusi tersebut.

Menurut akaun Facebook itu juga, pekerja kedai mamak itu memberitahu bahawa ‘uncle’ terbabit akan datang ke kedai dua ke tiga kali seminggu dan akan memesan ‘portion’ yang sama tetapi lain-lain hidangan.

Melihat keadaan ‘uncle’ berkenaan, ramai orang berasa sebak dan menceritakan pengalaman kehilangan orang yang tersayang yang boleh menyebabkan seseorang individu itu bertindak di luar kawalan.

7 bulan lalu

(VIDEO) Nak Tangkap Gambar Sedondon Satu Keluarga Tak Kesampaian, Suami Sedih Beraya Tanpa Isteri

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...