Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aliff Syukri Sedih Radio Tidak Mahu Siar Lagu Nyanyiannya

Sudah mengeluarkan beberapa lagu sebelum ini, bakat nyanyian Datuk Seri Aliff Syukri dikecam teruk oleh netizen. Lebih sadis lagi, Aliff meluahkan rasa sedih apabila lagu nyanyiannya tidak disiarkan di radio mahupun televsiyen.

Advertisement

Betapa kecewanya Aliff bakatnya itu seakan tidak dihargai di negara sendiri.

Menyanyi ini hobi saya dan akan terus menyanyai kerana saya masih relevan. Walaupun orang mengecam tapi mereka masih tengok. Contohnya lagu Jom Raya hingga mendapat jumlah tontonan yang tinggi di YouTube sehingga menjana pendapatan RM25,000.

Tapi saya sedih, sebab televisyen dan radio tak nak mainkan lagu saya! Saya pun macam penyanyi lain, tapi orang tak nak sokong sedangkan ketika di luar negara orang sokong dan taja makanan, hotel saya.

Walaupun menerima kecaman dan bakatnya tidak dihargai, Aliff nampaknya tidak serik dan bakal menyanyikan lagu genre dangdut pula selepas ini.

Kata orang bila banyak duit, semua benda kita boleh lakukan. Namun, bakat tidak boleh dibeli dengan wang ringgit dan haruslah terbuka menerima kritikan dan komen sekiranya orang ramai tidak suka dengan sesebuah lagu dan gaya nyanyian. Kalau tidak kena dengan selera pendengar, hendak buat macam mana? Takkan hendak memaksa pula kan? Apa pula pendapat anda?

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. sabo yek

    July 22, 2019 at 11:52 am

    Kah ! hahah sabo la. nk sedey pn aku rse xgne. byk lg bnd lain aku blh sedey.hahaha

  2. Anonymous

    July 22, 2019 at 11:50 am

    bila ‘AS’ rasa dia byk duit dan boleh buat semua benda…???//|]}}!!
    dia fikir manusia dalam tpt radio ngn tv tu bodoh ke apa..
    syabas la kpd radio dan tv sb xkeluarkan lagu dia yang sah2 tah hapa2..
    apa la perasaan dia ni sebenarnya kan..
    moga ALLAH beri kesembuhan kepada ‘AS’ ni

  3. lunalol

    July 22, 2019 at 11:44 am

    aku tak sedih, aku bersyukur

  4. wekkkkkkk

    July 22, 2019 at 11:21 am

    cuba kau masuk dlm “asia got talents dulu”. Di alu2kan..tak pilih bulu kata David Foster &, Anggun & Jay Park . Dpt 3 buzzer merah terus ke baru serangkap nyanyian, atau 1 buzzer, atau 2 buzzer, atau golden buzzer. Dari situ kamu tahu diri kamu sendiri.

    • rty

      July 22, 2019 at 12:38 pm

      setuju. kalau 3 org tu pilih maknanya mmg boleh terimalah nyanyian dia…

    • Anonymous

      July 22, 2019 at 2:57 pm

      kalau dato rasa diri ada bakat menyanyi, masuklah pertandingan, kalau beraniiiii

  5. Anonymous

    July 22, 2019 at 11:12 am

    adan uke

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top