Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aliff Syukri Dedah Surat Tuntutan Cerai, Muat Naik Status Sedih

aliff syukri cerai

Spekulasi keretakan rumah tangga Datuk Seri Aliff Syukri sekali lagi menjadi bualan hangat apabila surat tuntutan cerai yang dibuat oleh isterinya, Datin Seri Nur Shahida tersebar luas di internet selepas didedahkan sendiri oleh jutawan kosmetik itu menerusi akaun Instagramnya.

datin shahida tuntut cerai aliff syukri

Advertisement

Bagaimanapun, ketika dihubungi oleh portal berita Harian Metro, Aliff tidak mahu mengulas mengenai perkara itu dan hanya membalas mesej pertanyaan wartawan dengan emoji sedih, ia  sekaligus membuatkan perkara itu terus menjadi persoalan.

surat permohonan cerai aliff syukri

Muat naik status sedih

surat permohonan cerai aliff syukri

Advertisement

Aliff sejak kebelakangan ini dilihat sering memuat naik status sedih dan bernada kecewa yang menguatkan lagi dakwaan bahawa rumah tangganya sedang bergolak.

“Permohonan diluluskan” 

datin shahida tuntut cerai aliff syukri

“Buang ego dan selesaikan masalah secara baik” – Netizen

aliff syukri fail cerai

datin shahida tuntut cerai aliff syukri isteri aliff syukri fail cerai aliff syukri fail cerai

Rata-rata netizen meminta agar Aliff tidak membuat keputusan drastik dan memintanya muhasabah diri. Rendahkan ego dan cuba untuk menyelesaikan masalah bersama isterinya dengan baik.

Difahamkan, kes perbicaraan pasangan tersebut bakal disambung semula selepas tamat Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Malah, Aliff dikatakan terkejut apabila menerima berita isterinya memfailkan permohonan perceraian.

Advertisement

Dalam masa sama, Jawatankuasa Pendamai (JKP) yang dilantik mahkamah gagal menemui penyelesaian. Mereka juga dikatakan sudah tidak tinggal sebumbung sejak beberapa bulan lalu.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 Comments

  1. Anti Pembuli Wanita

    April 3, 2020 at 10:48 am

    BULLSHIT la kau punyer “Bergegar Arasy bila isteri yg tuntut cerai”
    mana hadis yg kata mcm tu? manusia mcm ni lajd punca ramai wanita terseksa and terus disiksa dlm hubungan toxic!! Buat ape nak bersabar kalau suami dayus wehh???

  2. missBulan

    April 3, 2020 at 8:21 am

    Hairan..pandai pun dia malu..bab-bab perkara yg dia lakukan terhadap isteri, ibu dan anak2 kat media sosial, itu tak tau malu? Money already blinded his mind and thoughts

  3. Yanyazid

    April 3, 2020 at 7:35 am

    Kita x berada di tempat dia…mgkn dh terlalu lama dia bersabar…dh x larat nk sabar

  4. Hamba Allah

    April 3, 2020 at 7:28 am

    Betul. Saya sokong. Kalau sudah tiada persefahaman, berpisah adalah lebih baik. Sebenarnya lebih tenang pun. Tiada sakit hati lagi.

  5. Anonymous

    April 3, 2020 at 12:28 am

    lama dh aku perati datin tu confirm satu ari nanti xkn tahan dgn laki die.

Loading...
To Top