Written by Bella | June 25th, 2019

Pernah memberikan bayangan dia ingin rujuk semula dengan Bella Astillah, kali ini penyanyi Aliff Aziz sekali lagi menyatakan hasrat yang sama.

Aliff akui bekas isterinya itu seorang wanita yang baik dan sudah banyak berkorban, tiada wanita lain yang mampu menandinginya. Sentiasa berada di sisi Aliff saat susah dan senang.

Kata Aliff, ketika itu dia tidak menghargai segala pengorbanan Bella dan bersikap angkuh serta mengambil mudah soal perasaan bekas isterinya.

Bella seorang wanita yang kalau saya cari lain pun selepas ini, pasti takkan jumpa sepertinya. Kini, saya juga tahu ramai orang bertepuk tangan dan ada juga yang mengatakan saya berhak mendapatkan balasan sebegini.

Apapun, saya sangat berterima kasih dengan Bella kerana sanggup bersama saya selama lima tahun ini. Saya juga minta maaf dari hujung rambut sampai kaki pada Bella dan keluarganya di atas segala kesilapan yang sudah dilakukan.

Aliff selalu berdoa semoga ada jodoh lagi dengan Bella, peluang kedua untuk mereka bersama semula.

Jodoh ditentukan Allah dan saya harus terus berdoa semoga ada peluang kedua dalam perhubungan kami.

Lumrah manusia, kita hanya akan mula menghargai setelah semuanya pergi. Masih tidak terlambat untuk Aliff berubah menjadi seorang insan yang lebih baik.

Sumber Berita : Harian Metro

25 responses to Aliff Aziz Harap Ada Jodoh Lagi Dengan Bella Astillah

  1. palat mu ah says:

    majal jua eh. kemaruk kan si bella

    5

    0
    • kopalui says:

      banar cubatah mun birah atu jangan kawin awal.. ani menyusahkan bini sama anak

      4

      0
      • Anonymous says:

        Lepp.., yg ko mtk tu bukan peluang kedua aku rase. tah peluang yg ke berapa puluh kott..jgn ingt aku xtau. kalau aku jadi bella, xde nye aku nk berbalik ngan ko. job pon nan hadooo..tgk bella skang, makin kencang ngan produk review, n business kasut die. memang silap besa kalau bella balik kt ko.jgn ko jadikan anak plak sebagai alasan, selame ko meyundal ngan betina, xde plak ko kisah hal anak.

        9

        0
        • Anonymous says:

          ni org ckp giler talak. menyampah plk aku dkt dia ni. terhegeh2. berapa ribu kali peluang dh bella bg sejak kes afifah nasir tu. kalau bella mmg nak rujuk balik, bodoh sgt lah. tak serik. kaki perempuan, kaki judi, kaki pukul & kaki dadah ni bukan boleh fix. selamanya mmg cmtu.

          6

          0
  2. Palir says:

    gambar si aliff yang seluar merah tu, palir nya kelihatan naik dan besar

    3

    2
  3. melati says:

    kalau ada jodoh ..ko kawin lah dgn Neelofa……..Neelofa tu anak Dara tua….sian dia asyik ckp gan Kucing jer sorang2…Neelofa tu…

    0

    9
  4. Anonymous says:

    mak ai di sebalik suar merah tu..huhuhuhu..

    1

    1
  5. Anonymous says:

    kesian. tapi kalau aku bella aku tak nak berbaik balik.

    4

    0
  6. sally says:

    doalah semoga pintu hati Bella masih terbuka utk u Aliff.. tp klu tak berjodoh sudah jgn lah terus kecewa dan merosakkan diri n karier u… Dato Hattan pun berjodoh semula dengan bekas isteri after years divorced… so x mustahil .. klu hati Bella dan hati Aliff masih ada cinta antara satu sama lain jdodoh pasti bertemu semula.. cuma Aliff berubahlah btul2.. jgn permainkan perasaan isteri/wanita… kembalilah kepada fitrah .. kembali ke jalan yg benar.. insyallah dipermudahkan segala urusan, dimakbulkan segala permintaan…

    3

    3
  7. Karim Laban says:

    mohon Majlis Perbandaran adakan Operasi kutip sampah dari Singapore

    0

    0
  8. Selitashima says:

    Clean yourself and get a fucking job!!!!!!

    3

    0
  9. minah senget says:

    nak ada jodoh lagi ngan BELLA ..senang nak maikan lagi perasaan BELLA n anak..p ishtiqomah dulu la ALIFF..

    0

    0
  10. naza says:

    Tolong stop jap cite dorang ni… makin semak la

    3

    0
  11. Anonymous says:

    Laki bini sakit otak… Besok bekas bini pulak!

    0

    1
  12. Zue says:

    Get a life a Singaporkyrean!

    0

    0
  13. Anonymous says:

    attention seeker betol. muak la tengok muka ko bebal!!!!

    3

    0
  14. Next Story La Nara Blog Ni Bosan says:

    Zzz

    1

    1
  15. Anonymous says:

    tu lah lelaki lau dah gatal dick masi terangkat ,bila ada duit berpoli sini n berpoya seakan ta ingat bini and anak kat rumah asal je rasa sedap je…kan,ah da terpilok ,soochai kering satu sen pon ta ada baru sedar isteri segalanya

    0

    0
  16. ngok says:

    BOSAN LA WEI BUKAK JE TRUS CITER DIA…DH2 LA NARA OI…DIA BKN ORG TEMPATAN HOKEY…X ABIS2 KISAH UMAH TANGGA DR KAWIN SMPI CERAI BERAI…

    3

    0
  17. Abah kau says:

    Bohsia tengah period gamaknya

    0

    0
  18. Axenz says:

    Kalau d jodoh kan lagi, Takut nanti Bella akan jadi hamba abdi lagi

    0

    0

Leave a Reply to palat mu ah - Cancel

Optional