“Ada Sesiapa Nak?” – Lelaki Akui Guna Anak Angkat Sebagai ‘Pancing’ Rezeki Zuriat Sendiri

Kehidupan

“Ada Sesiapa Nak?” – Lelaki Akui Guna Anak Angkat Sebagai ‘Pancing’ Rezeki Zuriat Sendiri

Rezeki untuk mendapat zuriat bukan semua pasangan dapat alaminya. Kebarangkalian untuk pasangan mengambil anak angkat setelah penat mencuba sememangnya tinggi.

Seperti pasangan suami isteri di TikTok ini, mereka telah mengambil seorang kanak-kanak perempuan sebagai anak angkat dan setelah dijaga dengan baik, mereka telah mendapat rezeki untuk miliki zuriat sendiri sebanyak dua orang.

Advertisement

Namun, satu video yang dimuat naik oleh si suami telah menarik perhatian ramai kerana dia telah menawarkan kepada orang ramai untuk adopsi anak angkat perempuannya itu.

Dalam pada masa yang sama, dia memberitahu niatnya menjaga anak angkatnya itu hanya sebagai ‘pancingan’ untuknya mendapat zuriat dari benih sendiri.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa sedih serta kecewa dengan perangai lelaki terbabit kerana mengambil kesempatan terhadap anak angkatnya.

komen tiktok

komen tiktok

Dalam pada itu, netizen turut berbesar hati untuk menjaga anak kecil tersebut daripada dia perlu hidup dengan orang tua yang tidak tahu menghargai kedatangannya sebagai pembawa rezeki.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

prosedur nikah
6 bulan lalu

"Sulit Bersebab.."- Individu Dakwa Prosedur Nikah Di Malaysia 'Menyusahkan', Betul Atau Tidak?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...