Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(9 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Lisa Surihani Dan Yusry Daripada Pretty Peektures

Ramai yang tertanya-tanya betulkan sebelum majlis pernikahan berlangsung, keluarga Lisa telah mengadakan majlis khatam Al-Quran dan mandi bunga. Jawapannya ialah memang benar majlis tersebut telah berlangsung. Terima kasih kepada Pretty Peektures yang telah sudi berkongsi gambar-gambar ekslusif ini. Untuk makluman, Pretty Peektures merupakan jurugambar rasmi untuk majlis perkahwinan Yusry dan Lisa Surihani.

lisa dan yusry

Advertisement

Beberapa keping gambar lagi sekitar majlis pernikahan Yusry dan Lisa Surihani daripada jurugambar rasmi mereka, Pretty Peektures dengan membaca entri ini sepenuhnya. Ucapkan terima kasih kepada Pretty Peektures dengan LIKE Facebook Pretty Peektures.

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

Advertisement

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

72 Comments

  1. GADIS HOT

    February 27, 2012 at 8:50 am

    HAII…KORUNK NI ABIS2 PAKAI TUDUNG..XDE SERILAH..MUKA MONYOK..PA KES?..X HABIS2 NAK KUMPUL DOSA SENIDIRI..BYK SGT HASAD DENGKI DALAM HATI 2..INGAT MUKA KORUNK 2 BERSERI SGTKE WAKTU KHAWEN SMPI DUK NGATA OWG LEN?..4 ME,.LISA SGT CNTIK N GOJES D HARI PERKHAWINANNYA..MUKANYA PUN NATURAL BEAUTY..KORUNK CKPLAH PA2 POWN..INGAT DIRI 2 PERFECT SGT??????????????

  2. nurulis86

    February 27, 2012 at 8:13 am

    kt atas tu de yg komen mengaji ke or reply bbm Abg Yusry ?(bb atas riba)….dok tgk gak dari td pic ne yg dikatakan tu???minx tlg…pic yg ne 1 eh? tkt sy xnmpk

  3. orang

    February 27, 2012 at 7:37 am

    kenapa mesti ada komen -ve ye? kita doakan yg terbaik utk mereka. doakan mereka diberi hidayah utk berubah macam artis2 lain yang berhijrah. tak perlu tambah dosa dengan mengata. #justsaying.

    • orang

      February 27, 2012 at 3:40 pm

      Minta doakan diorg diberi hidayah pun ada yg dislike

  4. maisara

    February 27, 2012 at 1:35 am

    tahniah yusri&lisa semoga perkahwinan ini kekal hingga ke hujung nyawa amin……

  5. maisara

    February 27, 2012 at 1:31 am

    selamat pengatin baru lisa &yusri semoga perkahwinan ini kekal hingga kehujung nyawa amin……

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama