Lip Matte Viral & Trending, Kini Diskaun Sehingga 50% di MyBazar.com

Hiburan

Lip Matte Viral & Trending, Kini Diskaun Sehingga 50% di MyBazar.com

Amboi amboi… Kemain lagi sekarang yer… Segala-gala benda dalam dunia nak di-viralkan yer! Semenjak  kebelakangan nie, make up pun boleh viral tau ! Sis-sis semua nie tahu ker ada jenama lip matte tempatan yang tengah hot meletup viral bagai nak rak nie.. Sebelum kita membawang dengan lebih lanjut, moh kita tengok apa yang hebat sangat nie.

Harga biasa: RM39.  Harge Blee on MyBazar: RM30 aje!

Advertisement

Jenama SO.LEK ni memang tak asing lagi bagi peminat lip matte tegar di ibukota tercinta ni. Diusahakan oleh dua beradik; Dahlia dan Luqman adalah Melayu yang tak pernah lupa dan berbangga dengan tradisi Melayu asli. Dari jenama hinggalah kepada pilihan warna, mereka kreatif dengan menggunakan jenis-jenis tarian tradisional, nama-nama bunga serta karakter puteri dan lagenda Melayu sebagainama, contohnya; Mahsuri, Ledang & Zapin. Apa lagi yang best? Tahan lama, “matte finishing” yang memang memuaskan hati serta harga yang berpatutan.

Harga biasa: RM120. Harga Blee on MyBazar: RM86 aje!

Sapuan Nori Lip Colour akan membuatkan bibir korang menyala seperti memakai lip gloss, tapi akhirnya menghasilkan kemasan matte yang ala-ala baldu selepas 15 saat. Dengan formula super ringan, setiap sapuan memberi rasa matte yang tak melekit dan tahan lama dari siang sampai kemalam! Lengkap dengan 6 warna menarik, ianya mengandungi minyak Zaitun, Sheabutter dan Vitamin E yang akan memberi kesan lembapan secara natural. Best, kan?

Harga biasa: RM47. Harga Blee on MyBazar: RM30 aje!

Ni la dia produk pelakon manis Ummi Nazeera! Kalau dah founder pun terkenal dengan penampilan yang cun-melecun, kompomlah produknya pun berkualiti tinggikan! Diperkaya dengan bahan semulajadi seperti biji bunga Matahari, minyak Kastor danVitamin E, kesan penghidratan Nazeera lipstick pada bibir memang betul-betul UMMPHH!

Harga biasa: RM50. Harga Blee on MyBazar: RM30 aje!

Haaa. Ni lagi satu brand tempatan yang tengah hot! Imanni Skinz Catleya Lipmate ni terkenal kerana boleh merawat masalah bibir kering jika digunakan secara konsisten.Pastu, hebat betul..siap ada Habbatus Sauda organik!Tekstur? Jangan ceritalah! Lembut, mudah dicuci, tak melekit, dan of course lah tahan lama !

Harga biasa: RM39. Harga Blee on MyBazar: RM26 aje!

RKay Beauty Lipmatte ni lagi power! Formula “kiss proof”, lagi uols! Bila minum, makan, takde la melekap bekas-bekas bibsir sexy mugil awak tu! Selain mesra solat, ianya diformulasi tanpa plumbum dan bebas merkuri.

So, tunggu apa lagi…? Jom serbu BLEE !!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...