Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(4 GAMBAR)Keluarga Bahagia Izzla, Kini Sudah Bertudung

Kalau anda masih ingat, Izzla pernah muncul dengan lagu Ku Kunci Rindu Buatmu sekitar awal 2000an. Selepas itu tidak banyak yang diketahui tentang Izzla yang ada kalanya dikatakan memiliki persamaan suara dengan Ziana Zain. Ada pihak yang telah menghantar kepada kami gambar-gambar terbaru Izzla bersama anak dan suaminya.


PhotobucketPhotobucket

Advertisement

Photobucket

Photobucket

Kepada yang tidak mengenali Izzla ,ini ialah klip muzik lagu Ku Kunci Rindu Buatmu nyanyian Izzla. Moga terubat rindu pula kepada peminat Izzla yang tertanya-tanya di manakah beliau.

Konsert Koir Kebangsaan “Cintakan Kedamaian” akan diadakan pada 14 April 2012 (Sabtu) di Kompleks JKKN Sabah, KM 4, Jalan Penampang, Kota Kinabalu, Sabah. Koir Kebangsaan bakal mengadakan persembahan pertama dari 2.30 petang – 4.00 petang dan persembahan kedua pada 7.30 malam – 10.00 malam. Orang ramai dijemput hadir untuk menyaksikan konsert koir muzikal pop yang pertama di Malaysia ini, kini di Sabah. Untuk maklumat lanjut, hubungi 088-237051/052 atau layari http://www.jkkn.gov.my “SEMARAKKAN SENI BUDAYA”

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

107 Comments

  1. anita boka

    April 13, 2012 at 6:24 pm

    pic yang atas sekali apasal kepala ank dia cam besar jew..ada hydrocephalus kew

  2. kak izzla

    April 13, 2012 at 5:01 pm

    sedap gak suara dia….selalu dgr kat karaoke tp xkenal penyanyi nye…..alhamdulliah satu perubahan yg positif….amin

  3. pinku

    April 13, 2012 at 4:52 pm

    suka tengok artis pakai tudung.. tapi kenapa mesti nak pakai bulu mata?? hik3 tak payah pakai n mekap lelebih pon dah cantik…hehehe

  4. Lipstick Hijau

    April 13, 2012 at 4:47 pm

    Aku penah dgr lgu die jer. Ni 1st tme tgk muka die… Mmm tringat plak kat Ila Sabri yg nyanyi lagu keranamu kekasih..suara dia best.. Ada sesape tau x kat pkembangan Ila Sabri?

  5. semoh

    April 13, 2012 at 4:25 pm

    congrats….mulut berminyak tol..baru pas mkn pisang goreng kerr

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama