April 4th, 2012

Sebenarnya sudah lama kami mendengar desas-desus yang Nur Syuhada atau Adda, bekas kekasih Mamat Sepah merancang untuk berkahwin. Dan tup-tup hari ini bila periksa e-mel, ada seorang insan yang mahu namanya dirahsiakan telah menghantar gambar-gambar perkahwinan Adda kepada kami.


Photobucket
Photobucket

Sekiranya anda mempunyai bakat seni: jenaka, bermain muzik, menari atau apa saja, anda berpeluang untuk menampilkan bakat anda di Bazar Seni Industri Budaya. Hadir ke perkarangan Panggung Bandaraya pada pukul 2.30 petang, 14 dan 15 April 2012 (Sabtu dan Ahad) ini untuk menyerlahkan bakat anda. Hubungi Rahmat di 03-2052 3600 untuk pendaftaran / keterangan lanjut atau layari Fanpage Bazar Seni. “SEMARAKKAN SENI BUDAYA”

PhotobucketPhotobucketWalau begitu kami tidak ada maklumat lanjut berkenaan suami Adda. Kami mengandaikan yang majlis ini berlangsung akhir minggu lepas. Kepada Adda, anggota kumpulan Butterfly yang juga adik perempuan kepada anggota kumpulan Kristal iaitu Rodi, kami mengucapkan selamat pengantin baru dan selamat berbahagia, semoga berkekalan hingga ke anak cucu.

 


148 responses to “(4 GAMBAR) Adda, Bekas Kekasih Mamat Sepah Sudah Berkahwin”

  1. kaki join gossip jugak~ says:

    mula2 time aku x bace tajuk post, korang nak tau aku ingat saper?? JEJAI??!!??
    pehhh.. macam twin!!! macam biasa… sure K A kaa~ Y A yaa~… KAYA… :)

  2. Wintersonata says:

    Alahai….puan Adda,lelaki ni sudah pun beristeri dan mempunyai anak. Dia ni hrmmm…malas la nak cerita panjang lebar cuma berbanyak- banyak lah bersabar lepas berkahwin nanti. Dia jenis tak cukup seorang. Banyak kan berdoa yer.

  3. Matahari says:

    Saya kenal lelaki ini,ini sudah dan masih beristeri ada anak. Hrmm…

  4. sakura says:

    Sesungguhnya…Laki dia ada bini dan berkeluarga…percayalah.dan tak perlu si gembar gemburkan siapa isterinya :( Dasar Jantan kaki ronggeng!!

  5. makcik gumuk... says:

    makeup dier cam joker jerrr…. warghhh makan budokkk..!!!

Loading...