Written by Bella | June 11th, 2019

Setelah sekian lama rumah tangga pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila dikatakan bergolak, akhirnya ketibaan Syawal membawa sinar baru buat mereka.

Pasangan ini kelihatan begitu bahagia meyambut hari raya bersama anak mereka, Jebat Jayden. Malah, Sharnaaz juga turut berkongsi  foto mereka sekeluarga dengan kapsyen “Bertiga lebih baik”, memberikan bayangan rumah tangganya itu berada dalam keadaan baik.

Sebelum ini, pelbagai spekulasi timbul mengenai perkahwinan Sharnaaz dan Nabila tetapi kini peminat sudah mula gembira melihat kebahagiaan mereka.

Rata-rata peminat mendoakan agar Sharnaaz dan Nabila akan kekal bahagia sehingga ke syurga. Biasalah dalam perkahwinan pasti akan dilanda pelbagai dugaan yang menguji ketulusan cinta dan kesetiaan kepada pasangan, apa yang penting jangan mudah putus asa dan terus berjuang mempertahankan mahligai yang dibina.

15 responses to (4 FOTO) Sharnaaz Ahmad Sambut Syawal Bersama Isteri Dan Anak

  1. Anonymous says:

    comel…

    5

    0
  2. Anonymous says:

    Alhamdulillah

    3

    0
  3. Anonymous says:

    geram toi kat jebat…

    3

    1
  4. Nor izah says:

    Alhamdulillah, kena terima pasangan pinjaman Dr Allah seadaanya.

    4

    0
  5. Anonymous says:

    comelnye jebat…

    2

    0
  6. Anonymous says:

    drama dah habis,,Blog ni org dah boikot ke apa? Mcm lombong tinggal senyap sunyi.. huhu

    3

    0
  7. Anonymous says:

    Kalau senang hati marah maki hamun netizen kalau
    Kena musibah merayu2 minta doa netizen…. retis sampah

    4

    1
  8. Anonymous says:

    time baik jer gigih up muka melekat…

    2

    1
    • Anonymous says:

      sume melekat dik non… dari sblm kawin gmbr sume adegan gesel melekat likat… gaduh kang sharnaz kene duk luar umah terus.. dah baik pindah masuk balik hahahhaa

      1

      0
  9. bong cit says:

    ok la tu dh baik2..so pasni jgn bagi sesapa walo adik beradik sendiri masuk campur hal rumah tangga hang…yg pasti anak ko mmg comel…

    2

    0
  10. Anonymous says:

    tajuk berita cam cial.. dah dia family mmg la sambut dgn family.x kan dengan skandal plak…

    0

    0
  11. unknown says:

    tak lama lagi cerai lah ni…

    0

    0
  12. tecit says:

    kipidap canaz. sekeras2 kerak nasi berjaya canaz pujuk nabila. or vice versa. xkisah la sape pujuk sape tp dlam kehidupan rumah tangga mmg ade ketika gaduh. bukan semua rumah tangga tu manissss aje. Bezanya cuma dulu2 xde fb xde ig. so orang luar xtau pergolakan rumah tangga kita. tp zaman skg kdg2 ig tu la tempat kite meluah rasa.

    mudah2an kekal la pasangan ni. suke tengok.

    0

    0

Leave a Comment

Optional