Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(32 GAMBAR)Sekitar Majlis Maulid Nabi, Akikah Dan Tahnik Siti Aafiyah, Bayi CTDK

Malam tadi telah berlangsung majlis maulid nabi, akikah dan tahnik bayi Datuk Seri Siti Nurhaliza dan suami, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa yang diberi nama Siti Aafiyah pada hari ketujuh kelahiran puteri mereka itu. 

Majlis itu berlangsung di kediaman Siti di Bukit Antarabangsa, Kuala Lumpur.

Advertisement

Lagi 30 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Advertisement

Advertisement

Nama Siti Aafiyah dipilih berdasarkan maksudnya, iaitu untuk menyelamatkan daripada sebarang kesusahan yang menimpa, menjadi sihat dan mempunyai wang yang cukup. – beautifulnara.com

Kredit gambar: @kakifoto_

 

 

 

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

89 Comments

  1. Anonymous

    March 26, 2018 at 9:18 pm

    aku suka tengok kebahagiaan suami isteri ni…… mesti anak dia bijak….

  2. Gg

    March 26, 2018 at 9:11 pm

    Mcm lara alanaa

  3. Saps

    March 26, 2018 at 5:29 pm

    Tahniah Dato’ Siti & Dato’ K. Moga2 anak sentiasa sihat dan berbakti smula kpada ibu bapa stelah dewasa

  4. Malisa

    March 26, 2018 at 4:46 pm

    Peliknya konon ikut sunah bg Nama baby Hari ke 7 , tapi Rambut X cukur. Rambut baby kena la cukur p timbang tukar nilaian emas dan sedekah pada faqir ITU lebih afdhal .kemain makeup Dan bulu Mata siap tayang Cincin permata Lagi . .nak jugekkk show off. .mana tz Dan anak sulong Tok k X DTg ke

    • Mozart

      March 26, 2018 at 5:17 pm

      And that’s matter to you because….?!
      Bila hari dah hitam macam tue la. Nabi dah pesan, lebih baik diam jika mulut tak mampu mengatakan yang baik baik.

    • Anonymous

      March 26, 2018 at 5:21 pm

      bau2 jeles

    • kakakpipipoa

      March 27, 2018 at 9:01 am

      betul lah tu….dah kata ikut sunnah kan…ikut lah betul2…jgan nak jdi penoggang agama sgat.. mulut je pdai nak sebut…ikutsunnah2 tapi buat pun….

  5. Anonymous

    March 26, 2018 at 4:32 pm

    dah boleh bersara dah tok ti…

    • Rania

      March 26, 2018 at 4:51 pm

      Mana blh bersara Sape nak tanggung family huhu .. lagi Lagi tambah family.besar periuk besar ler keraknya. . Btw kenapa sumbat baby dgn madu pakai sudu besi Tu hilang lah khasiat madu. Cicah pakai tangan sikit je buat syarat.bkn main sodok dgn sudu. .

Loading...
To Top