Written by AbangNara | June 1st, 2009

akhil hayy

Ok kami janji ini artikel last sebelum keluar kenyataan rasmi 2 Jun dalam telenovela Melayu terbaik abad ini antara Akhil Hayy(Ustat rebonding), Maiza(bini bercontact lens) dan Waheeda(wanita yang hobinya membaling pinggan mangkuk).

Kejar punya kejar seperti polis sentri akhirnya ada gak media yang berjaya dapatkan komen dari Akhil Hayy. Selama nie menyepi seolah-olah hilang kejantanan, antara komen Akhil kepada wartawan Berita Harian ialah:-

[note]Sepatutnya, apa saja yang berlaku dalam rumah tangga kami dalam tempoh tiga bulan, sama ada saya balik atau tidak, dia seharusnya merujuk perkara itu kepada pejabat kadi, bukannya media.[/note]

Bila ditanya kenapa dia senyap je selama nie dan tak bagi kenyataan, si Ustat rebonding nie pun jawaplah macam nie:-

[note]Sekiranya saya bercakap ia mengaibkan isteri, anak, keluarga saya dan serta Waheeda sendiri. Saya juga mempunyai alasan kenapa tidak bertemu isteri dan tidak tampil membuat kenyataan. Disebabkan dia sudah membuat pendedahan kepada media terlebih dulu, jadi tempat yang saya rasa paling sesuai untuk membicarakan hal ini adalah di mahkamah saja.[/note]

Kali nie tak ada komen dari kami sebab kami pun dah naik nyampah tengok telenovela nie. Jalan cerita lemah, ending dah boleh agak ngan pelakon tak best. Pelakon semua tua-tua. Hero pun tak hensem. Harap rebonding jer lebih.

P.S: Tunggu esok kami akan letakkan gambar makcik Fazura. Thanks kepada Zarina sebab sudi kongsi gambar.

Written by AbangNara | June 1st, 2009

zizie seksi

Kepada isteri-isteri di luar sana, anda bolehlah meniru gambar Zizie Izette berbaju tidur di atas untuk suami anda. Memang terbaik!!!

Written by AbangNara | June 1st, 2009

fasha comel

Lama betul tak dengar cerita terbaru tentang pelakon wanita paling sensasi Malaysia, si Fasha Sandha nie. Tup-tup semalam keluar Harian Metro, cover depan sampai 3 muka surat cerita pasal dia jer. Siap keluar semua citer lelaki-lelaki yang ada kaitan ngan dia.

Kata Fasha, dia bakal bertunang September nie dan akan kawin paling lewat tahun depan. Calonnya? Bukannya bekas suami Nora Danish, si Rizal tue. Sebab kata Fasha, bakal suaminya itu bukan duda ataupun suami orang. Boleh percaya ke nie?

Tapi ada berita sedih buat peminat Fasha Sandha(ada ke orang minat dia nie?). Kata Fasha lagi, lepas berkahwin nanti dia akan bersara daripada dunia lakonan. Bakal suami tak bagi berlakon lagi dah. Lagipun katanya sekarang nie duit dia pun dah cukup untuk bagi kesenangan kepada keluarga dia.

Apa-apa pun Fasha, kalau betullah anda akan berkahwin kami ucapkan tahniah banyak-banyak. Lagi bagus kalau memang betul bakal suami anda itu seorang bujang. Buang semua kontroversi panas anda dengan si Rizal tue dulu. Ramai orang yang sakit hati sebab tue.

Dan kalau anda masih belum baca artikel-artikel kami yang dulu pasal Fasha, jangan segan-segan nak baca. Antara artikel menarik ada di bawah nie:-

Page 18 of 18« First...10...1415161718