Written by AbangNara | March 3rd, 2009

Hai. Nama I Betty Benafe. I nak bagitau satu jer kepada semua laki-laki kaya di luar sana.

I dah posing mendada gini kalau tak ada Dato’ Dato or VVIP yang terpikat nak ngorat I tak tau la. Terpaksa la I berposing macam idola I Kak Azizah Mahzan tue.

Written by AbangNara | March 2nd, 2009

gambar lucah terbaru zarina ann julie

Setiap kali tengok gambar seksi, terlampau dan separa bogel Zarina Ann Julie, kami akan terfikir punca sebenarnya mengapa dia suka ambil gambar-gambar macam itu. Akhirnya kami berjaya menemui satu teori tentang hobi si Zarina Ann nie yang suka ambil gambar pelik-pelik.

Ingat tak yang Zarina Ann Julie pernah berlakon filem Pontianak? Kemungkinan besar dia sebenarnya gian nak hisap darah orang akibat berlakon filem tersebut. So apabila dia bergaya seksi begini, ramai la laki-laki miang yang terjerat dan cuba nak bermesra dengan dia. Masa inilah digunakan untuk menghisap darah jantan-jantan ini sepuas-puasnya.

Kalau anda ada teori anda sendiri, apa kata kongsi dengan kami. Sementara nak pikir idea nak buat teori, layan lagi gambar-gambar terlampau terbaru si Zarina Ann Julie ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | March 2nd, 2009

gambar tetek lana nordin

Eleh, kalau setakat pakai push up bra sambil tahan nafas time amik gambar sebab nak nampakkan konon-kononnya breast besar, gambar seksi terbaru Lana Nordin nie tak boleh nak lawan dengan gambar gaya seksi menggoda Azizah Mahzan dan Zafrul.

Kalau anda rasa gambar si Lana Nordin yang menggelarkan dirinya sendiri Pamela Anderson Malaysia(rasa nak muntah jer dengar), silalah layan kembali gambar-gambar lama seksi Lana Nordin yang pernah kami paparkan dulu.

Written by AbangNara | March 2nd, 2009

gambar terbaru siti nurhaliza

Ke hadapan Dato Siti Nurhaliza yang disayangi,

Saya sebenarnya terharu sangat bila Dato Siti cakap yang Dato nak pakai tudung selepas balik umrah. Saya bangga sangat masa tue. Iyalah, Dato dah nak berubah kepada lebih baik. Saya pun terus terasa nak pakai tudung sebab nak jadikan Dato idola saya.

Tapi Dato Siti, apa yang saya tengok sekarang bukannya tudung yang Dato’ pakai. Kalau dulu saya masih boleh terima cara pemakaian tudung Dato’. Biasalah nampak rambut sikit-sikit dekat depan. Mungkin tak sedar tudung dah senget. Tapi sekarang nie, kalau tengok gambar yang saya kepilkan nie pun dah tau yang Dato’ pakai tue bukannya tudung tapi sekadar penutup kepala.

Dato’ sedar tak yang leher Dato’ yang jinjang tue terserlah jelas bila Dato buat fesyen macam nie. Rambut yang terkeluar tue mmg nampak macam dah sengaja keluarkan dah. Saya kecewa sangat-sangat. Ini bukan janji Dato’ yang dulu. Kalau tak boleh tunaikan janji, bukak ajerlah selendang tue Dato’. Tak payah pakai terus, nanti takut ramai yang terikut fesyen Dato’ nie. Dato jugak yang dapat dosa.

Eh, Dato’ kata ini satu jer gambar yang nampak leher Dato’? Jangan cakap macam tue Dato’. Kalau Dato’ tak percaya, Dato’ baca surat saya nie sepenuhnya. Banyak lagi gambar yang saya dah kepilkan untuk Dato’ renung balik janji-janji Dato dahulu.

 
Page 29 of 31« First...1020...2728293031