Written by AbangNara | March 3rd, 2009

gambar janda rozita che wan

Dialog rekaan antara Rozita Che Wan dan lelaki dalam gambar:-

Lelaki Misteri:- Baper ribu u nak letak hantaran kalau I nak kawin ngan u?
Rozita Che Wan: I tak mintak mahal. Murah jer. Sesuai ngan status I sebagai janda terhangat seantero Malaysia.
Lelaki Misteri: Tak mahal tue berapa? 10K?20K?50K?
Rozita Che Wan:50K jer u berani letak? Paling koman I nak 100K. Tue tak termasuk barang hantaran tau :P
Lelaki Misteri: Ptuih, baik aku try ngorat Kak Jijah. Free-free jer leh pegang-pegang. Kalau Zafrul leh takkan aku tak leh kot.
Rozita Che Wan: I punya lagi mantap tau dari Azizah Mahzan. Sekali tengok pun dah tau. Abis majlis I bagi u try pegang. Tapi bayar 10K sekali pegang.

Persoalannya siapakah lelaki misteri di dalam gambar di atas? Adakah ini Dato’ yang dikatakan sudah mengahwini Rozita secara senyap-senyap? Jawapannya…. Kita tunggu selepas ini.

Written by AbangNara | March 3rd, 2009

gambar seksi michelle melodi tv3

Kami di BeautifulNara agak kurang meminati etika kewartawanan si Michelle nie. Bukan apa, soalan yang dia tanya kepada yang diterjah adalah soalan yang sama. Cuma diputar belitkan sikit ajer.

Lepas tue tak puas hati kalau orang yang ditanya taknak jawap soalan dia. Dah soalan kau ntah apa-apa. Camner orang nak jawap. Tue yang diorang malas nak layan.

Tapi kalau nak layan gambar baju ketat si Michelle Melodi TV3 nie, anda dipersilakan membaca artikel ini sepenuhnya. Mantap jugak body minah nie rupanya. Jom kita terjah dia pulak.

 
Written by AbangNara | March 3rd, 2009

gambar terbaru siti nurhaliza tudung litup

Oh Tuhan, inikah bidadari yang kau turunkan dari langit? Cantik sungguh wajahnya. Ayu, indah dan sempurna menutup auratnya.

Cantik sungguh gambar  Siti Nurhaliza bertudung litup semasa membuat konsert sempena Malam Maulidur Rasul. Mesti Dato’ K tak tahan tengok Siti malam tue. Comel bangat seh!!!

Kan bagus kalau boleh maintain pakai tudung macam nie. Sejuk mata memandang. Lagi gambar-gambar terbaru Siti Nurhaliza semasa malam konsert Maulidur Rasul dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | March 3rd, 2009

Kame Hame Ha!!!

Tak sabar rasanya nak menunggu filem Dragonball Evolution yang compem akan gegarkan panggung Mac nie. Macam mana agaknya bile Son Goku beraksi di pawagam nanti.

Siapa dulu yang layan komik Dragonball atau lebih dikenali dengan nama Mutiara Naga? Kami mengaku yang kami dah khatam dekat 50 kali komik Mutiara naga nie. Best woo. Sapa tak baca memang dah hilang satu nikmat dunia.

Page 28 of 31« First...1020...2627282930...Last »