October 30th, 2012

Ahad lalu telah pun berlangsung majlis cukur jambul untuk Tengku Cleopatra Haidar, anak kedua kepada pasangan suami isteri, Que Haidar dan Linda Jasmine. Majlis telah berlangsung dengan begitu meriah sekali di Restoran Songket, Kuala Lumpur.

gambar cukur jambul anak linda jasmine

Turut diadakan serentak ialah sambutan hari jadi yang ketiga untuk anak sulung mereka, Tengku Ratu Haidar. Sama-samalah kita doakan agar keluarga ini akan sentiasa bahagia, murah rezeki dan dipanjangkan umur. 17 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Songket Salikin Sidek.

gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine


63 responses to “(18 GAMBAR)Majlis Cukur Jambul Tengku Cleopatra, Anak Que Haidar & Linda Jasmine”

  1. gurl says:

    hye

    xpayah nk kutuk2 la ye.. spe ckp xkena dgn tema tu xnmpk eh yg konsep ni melayu klasik sgt.. n group marhaban tu pn ramai xkan la xdpt bezakn..
    fikir dulu sblom coment..

    sy harap keluarga ni bahagia selamanya..

  2. kassim says:

    sedih btol dgn melayu zaman skrg sentiasa negatif… linda gemok sbb die bahagia n ckup makan.. n baju die pkai tu igt psr mlm pnye ke korg mmpu pkai cmtu.. org yg bute je ckp xcantik.. kite xlayak menilai org sepatutnye kite mndoakn bnde baik… tq

  3. pelik says:

    ishh ade saje nak mengutuk. nampak gemuk la, tema xsesuai la, macam patung la. ikut dia la majlis dia. kita esok ikot selera kita pulak :D

  4. Hamba Allah says:

    Salam,

    Tak baik kutuk orang tak tentu pasal. Kita kena cermin diri kita dulu sempurna ke tidak. Yang kata family Que tak dijemput tu…awak ada kat situ? Siasat dulu sebelum kata2 apa..manusia ni tau cari salah & kesilapan orang je. Menegur lebih baik dari mengutuk. Renung2 kanlah…

  5. haha says:

    awat GEMOK sangat. . .>_<

Loading...