(16 GAMBAR)Majlis Pernikahan Ustaz Don Daniyal & Husna Daripada Artmosphere Photography

Hiburan

(16 GAMBAR)Majlis Pernikahan Ustaz Don Daniyal & Husna Daripada Artmosphere Photography

Pasti ramai yang tidak sabar untuk melihat gambar sekitar majlis pernikahan Ustaz Don Daniyal dan Husna yang telah berlangsung kelmarin. Terima kasih kepada Artmosphere Photography yang merupakan jurugambar rasmi untuk majlis ini, pembaca BeautifulNara kini dapat melihat kemanisan kedua-dua pengantin baru ini.

gambar kahwin ustaz don

Advertisement

Ustaz Don dan Husna nampak sama cantik dan sama padan di hari bahagia mereka ini. Semoga kebahagiaan ini akan menjadi milik mereka selama-lamanya. Lagi 15 keping gambar sekitar majlis perkahwinan Ustaz Don dan Husna dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook Artmosphere Photography.

gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

86 Comments

  1. Anonymous

    August 26, 2012 at 11:30 am

    Jahil la owner blog ni.

  2. WiDHuRi

    August 26, 2012 at 10:11 am

    Lukis2 inai boleh…setakat pergelangan tangan…

    Ade sesape perasan tak, Puan Husna nie, muke dia ade iras Farah Fauzana (FaFaU). Heheheh.

    • ping pong

      August 26, 2012 at 7:53 pm

      setuju!! sekali pandang mmg ada iras fafau…

  3. Oklah tu............

    August 25, 2012 at 11:39 pm

    Apapun tahniah…nasib baik tudung leher pengantin tak ketat seperti kena belit ke jerut ke..kalau tak terseksa pengantin dihari berbahagia mereka nak makan rasa susah nak telan..dan pusing kiri kanan pun susah semacam..bumbung tudung pun nasib baik tak tajam dan tinggi..kalau tinggi susah juga pengantin lelaki nak cium dahi..kira oklah tu rekaan pengantin walaupun sederhana tapi tetap bercahaya kerana pengunaan warna yang sejuk mmata memandang..pengantin dua sejoli pun ceria dan berseri2..

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer saya pileh mengundianda bagaimana ?

      August 26, 2012 at 9:49 am

      eleh agak2 la kalau nk pakai tudong ! tkan nk pakai tudong sampai tercekek pulakkkk ! pakai tudong longgar2 pn tkpe asak kn jangan menyeksa kn dn menyusahkan diri sudah lahhhhhhh…

    • ya....ya.....yalah......

      August 26, 2012 at 10:37 am

      kau tak tahu ke minah jambu oiii..kat malaysia ni terikut2 banyak eiiiii…orang pakai tudung ketat dekat leher banyak weii…yang ketat bawah dagu pun ada banyak…belit2 pun banyak kau…yang semak kat tudung pun banyak..ah yang pengantin2 perempua pun banyak terikut2 ketatnya semacam..orang lain buat semua nak buat..kan terikut namanya tu..mak andam pun satu juga tak terfikir ke apa…kesian pengantin tu tau..kita yang tengok kita yang boleh fikir ni terasa bahangnya,seksanya,keras rasa nak pusing leher tu memang dah betul,peluh bertabur2 menyirap2 kat tudung tukan dan macam2 lagilah terfikir..berpada2lah kalau ya pun kan nak reka2kan ke atau mencantikkan atau menghias pada seseorang tu atau diri sendiri yang bertudung tu..kau tak perasan ke tak nampak atau buat2 tak nampak atau tak terfikir langsung wahai minah jambu oiii..sama macam mereka2 semua yang tak perasan atau macam2 ragam ke apa..tapi yang husna pengantin baru kita ni ok lagikan cantik,manis,sederhana,sempoi orang kata tapi tetap berserikan…ustaz don pun berseri,bercahaya2 dan hensem manis lagi jugakan…he..he…he…maaf ya pada yang terasa….kenyataan apa…..terima…terima….terima….ya………hu……..ha……ha……………

  4. lolok

    August 25, 2012 at 11:07 pm

    sedangkan Nabi2 terdahulu isteri dorang pun tak ikut cakap dorang. apalagi ustaz saja. biaqla mereka at least isteri dia menutup aurat. itu yang bagusnya.

  5. Suka ustaz don

    August 25, 2012 at 8:32 pm

    Lah.. sebab inai je ada yang sanggup bertikam lidah bagai.. org da selamat jadi suami isteri,da tambah pahala kat situ n yg sesetengah org kt cni nk susah2 nk pertikaikan itu dan ini knp.. xpyh nk judge org atau nk cari kesalahan org lain..cri kesalahan dri sendiri tu dlu.. cukupkah solat anda 5 waktu sehari.. kalau belum tu beulkan diri sendiri dulu ye.. Pasal bini ustaz don ti xpyh la susah2 nk bg panangan,laki dia pun dah title ustaz xkn la dia xtau yg.mna boleh n x boleh….ye dopp..

Loading...